«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πορεία, έχει γίνει μια πολύ εξωστρεφής πόλη» τόνισαν εκπρόσωποι της Aegean και της Fraport Greece σε κοινή εκδήλωση, απόψε, αναφερόμενοι στην κυρίαρχη θέση που έχει η πόλη στη στρατηγική συνεργασία τους, με στόχους την περαιτέρω διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με περισσότερες πόλεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και την περαιτέρω ανάδειξη της, ως ένα δυναμικό, οικονομικό, πολιτιστικό, διαμετακομιστικό, τουριστικό κέντρο και προορισμό στην ευρύτερη περιοχή.

«Πιστεύουμε στη Θεσσαλονίκη, πιστεύουμε στη δυναμική της και θέλουμε να είμαστε κομμάτι αυτού του ταξιδιού, που η ίδια η πόλη έχε ξεκινήσει. Επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη, η επένδυση μας είναι συνεπής, όπως και η σχέση μας με την πόλη» υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτριος Γερογιάννης και πρόσθεσε:

«Το 2023 προγραμματίζουμε μια αύξηση των προσφερόμενων θέσεων κατά περίπου 30%. Το 2023 θα πετάξουμε σε 21 απευθείας διεθνείς προορισμούς από τη Θεσσαλονίκη, σε σχέση με τους 13 προορισμούς το 2019. Θα ενώσουμε την πόλη με απευθείας πτήσεις με δέκα χώρες, σε σχέση με τις επτά χώρες που είχαμε το 2019».

Ο κ. Γερογιάννης τόνισε ότι η Aegean δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία εικοσιπέντε χρόνια, ξεκινώντας το 1999 με πτήσεις και προς το εξωτερικό, τότε, κυρίως προς τέσσερεις πόλεις της Γερμανίας.

«Από τους 40.000 επιβάτες το 1999 φτάσαμε τους 800.000 επιβάτες το 2019, φτάνοντας να είμαστε περίπου στο 35% της συνολικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και βέβαια ακόμη και στη δυσκολότερη περίοδο παγκοσμίως για τις αεροπορικές εταιρίες, στην περίοδο του covid, η Aegean δε σταμάτησε να είναι παρούσα στη Θεσσαλονίκη και να δυναμώνει περισσότερο την ανάπτυξη του δικτύου της» επεσήμανε ο κ. Γερογιάννης και συνέχισε:

«Το 2022 πετάξαμε σε περισσότερους προορισμούς από ότι το 2019 φτάνοντας στον ίδιο αριθμό επιβατών εξωτερικού με το 2019 μια επίδοση που δεν είναι εύκολη, ούτε τυχαία έχει γίνει μια πολύ συνετή επένδυση στην ανάπτυξη του δικτύου μας. Πετάξαμε σε έξι καινούργιους προορισμούς το 2022 Αμβούργο, Βερολίνο, Ζυρίχη, Βρυξέλλες, Ρώμη, Μιλάνο, τους οποίους κρατάμε και το χειμώνα».

Ο κ. Γερογιάννης αναφέρθηκε και στην πολύ καλή συνεργασία με τη Fraport και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και στις επενδύσεις που γίνονται στον αερολιμένα, καθώς και στη συνεργασία με την ΕΚΟ για ανεφοδιασμό των αεροσκαφών με μείγμα καυσίμων πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και με άλλους φορείς.

Κυρίως, αναφέρθηκε στους ανθρώπους της πόλης που εργάζονται, ή συνεργάζονται με την Aegean, σημειώνοντας ότι απασχολούνται σε αυτήν 230 εργαζόμενοι από τη Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων 150 πληρώματα θαλάμου διακυβέρνησης και δεκατρείς μηχανικοί, καθώς και άλλοι εβδομήντα εργαζόμενοι σε πρόσφατη επένδυση της εταιρίας. Τόνισε, ότι το αεροδρόμιο της πόλης αναβαθμίστηκε και πλέον είναι «αντάξιο» της και πρόσθεσε ότι θα συνεχιστεί η καλή συνεργασία της εταιρίας με το αεροδρόμιο «Μακεδονία».

Τέλος, αναφέρθηκε στις προσδοκίες και στις προοπτικές της πόλης που είναι ελπιδοφόρες, με βάση τη σημερινή της εικόνα της, σε διάφορους τομείς, λέγοντας:

«Η Θεσσαλονίκη έχει αλλάξει πρόσωπο, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, έχει γίνει μια πολύ εξωστρεφής πόλη, ξαναφέρνει σιγά – σιγά αυτό που διαχρονικά είχε, την πολυπολιτισμικότητα και τώρα έχει επίσης μια δυναμική ανάπτυξη. Υπάρχει μια πάρα πολύ σημαντική οικονομική ανάπτυξη, προφανώς και είναι διαμετακομιστικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής. Έχει αναπτυχθεί και γίνονται εξαιρετικά πράγματα και στον πολιτιστικό τομέα».

«Στρατηγικό συνεργάτη» και «συνοδοιπόρο», κατά τα τελευταία έξι χρόνια, χαρακτήρισε την Aegean, ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, αναφερόμενος στη συνεργασία των δύο εταιριών στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, αλλά και στα δεκατέσσερα αεροδρόμια, τα οποία διαχειρίζεται η Fraport σε όλη τη χώρα.

«Η Θεσσαλονίκη μεταμορφώνεται είναι ένας μητροπολιτικός προορισμός προσφέρει εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρονιάς, άρα το κλειδί για την ανάπτυξη είναι η αύξηση ης διασυνδεσιμότητας και αυτό προσπαθούμε, ως εταιρία, μέσα από συμπράξεις, να κάνουμε» είπε ο κ. Βίδας.

«Η Θεσσαλονίκη ήταν και παραμένει το μεγαλύτερο αεροδρόμιο, που βρίσκεται υπό τη διαχείριση μας και το οποίο αποτελεί ένα αεροδρόμιο υψηλής προτεραιότητας για εμάς, ως εταιρία» συνέχισε ο κ. Βήλος και πρόσθεσε: «Για αυτό το λόγο άλλωστε επενδύσαμε πάνω από εκατό εκατομμύρια ευρώ για να μεταμορφώσουμε το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης σε μια σύγχρονη πύλη εισόδου, αντάξια του προορισμού που εξυπηρετεί».

Ο κ. Βήλος αναφέρθηκε και στους στόχους που έχει θέσει η Fraport Greece στη Θεσσαλονίκη, μέσα από τη συνεργασία με διάφορους φορείς, αεροπορικές εταιρίες, ξενοδόχους, τουριστικούς πράκτορες και πρόσθεσε:

«Στόχος μας ήταν είναι και θα είναι η ανάπτυξη των προορισμών του εξωτερικού στην προκειμένη περίπτωση της Θεσσαλονίκης . Η Aegean είναι συνεργάτης του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, ξεκινήσαμε το 2016 που αναλάβαμε τη διαχείριση του αεροδρομίου, τότε εξυπηρετούσε δεκατρείς προορισμούς εξωτερικού και δώδεκα εσωτερικού και το 2023 ευελπιστούμε, όπως είπε και ο κ. Γερογιάννης η Aegean θα συνδέει το αεροδρόμιο Μακεδονία με 21 διεθνείς προορισμούς και 14 προορισμούς του εσωτερικού. Αυτά τα νούμερα είναι πολύ μεγάλα αν σκεφτεί κανείς τις προκλήσεις που είχαμε να αντιμετωπίσουμε κατά την εξαετία που πέρασε».

«Η Aegean στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει σημαντικό μερίδιο 33,35 %, αλλά είναι στρατηγικός μας συνεργάτης και στα δεκατέσσερα αεροδρόμια, είναι περίπου 15%» συνέχισε ο κ. Βήλος και πρόσθεσε: «Θέλω να πω, ότι η υποδομή στη Θεσσαλονίκη υπάρχει, ο στόχος για αύξηση της διασυνδεσιμότητας είναι κοινός στόχος, αλλά χρειαζόμαστε ένα δυνατό αερομεταφορέα, όπως είναι η Aegean, για να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα».

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας χαρακτήρισε «uccess story» το αναβαθμισμένο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, αποδίδοντας τα εύσημα τόσο στη Fraport για τη γρήγορη ολοκλήρωση των έργων ανακατασκευής και για την οργάνωση του, όσο και στην Aegean, η οποία «φροντίζει να αυξάνονται οι διασυνδέσεις της πόλης με το εξωτερικό» και χαιρέτισε την καλή συνεργασία τους για την προβολή και την ανάδειξη της πόλης.

«Είναι εξαιρετικά σημαντική αυτή η εξωστρέφεια της πόλης» δήλωσε ο κ. Ζέρβας και πρόσθεσε: «Ο δήμος Θεσσαλονίκης συμβάλει με την προβολή της πόλης και αυτή είναι μια κοινή προσπάθεια πολλών, πολλών φορέων, πολλών συμμάχων, στην προοπτική η Θεσσαλονίκη να είναι περιζήτητη, να είναι ελκυστική, να είναι μια ευρωπαϊκή μητρόπολη».

Στην προσπάθεια που γίνεται από όλους τους φορείς και στη συνέργεια των δύο εταιριών, με στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε έναν πιο ελκυστικό προορισμό αναφέρθηκε και η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, λέγοντας: «Είναι ότι καλύτερο μπορεί κάποιος να αναμένει με ένα αεροδρόμιο που είναι πιο καινούριο, πολύ πιο σύγχρονο, πολύ πιο δεκτικό, ακόμη και σε υπερατλαντικές πτήσεις».

Στην εκδήλωση, που έγινε στο ανακαινισμένο εστιατόριο «Όλυμπος- Νάουσα» παραβρέθηκε και η διευθύντρια της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, που έχει αναλάβει εκ μέρους του ΣΕΤΕ μια σημαντική καμπάνια προώθησης του εγχειρήματος στο εξωτερικό, επιχειρηματίες συνεργαζόμενοι με τις δύο εταιρίες, εκπρόσωποι φορέων κ.α.

Διαβάστε επίσης

Μπλε Κέδρος: Επιβεβαιώνει τα πρόστιμα για το ξενοδοχείο COCO-MAT ATHENS