ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η συνολική έγκυρη ζήτηση που εκδηλώθηκε από επενδυτές, οι οποίοι συμμετείχαν στη Δημόσια Προσφορά ανήλθε σε €527,7 εκατ. Η τελική απόδοση των Ομολογιών ορίστηκε σε 3,60%, το επιτόκιο των Ομολογιών σε 3,60% και η τιμή διάθεσης των Ομολογιών σε €1.000 εκάστη.
Οι Ομολογίες κατανεμήθηκαν ως εξής:
α) 120.000 Ομολογίες (60% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών) κατανεμήθηκαν σε Ιδιώτες Επενδυτές, επί συνολικού αριθμού 311.475 Ομολογιών για τις οποίες εκδηλώθηκε ζήτηση (δηλαδή ικανοποιήθηκε το 38,53% της εκδηλωθείσας ζήτησης στη συγκεκριμένη κατηγορία επενδυτών) και
β) 80.000 Ομολογίες (40% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών) κατανεμήθηκαν σε
Ειδικούς Επενδυτές επί συνολικού αριθμού 196.583 Ομολογιών για τις οποίες εκδηλώθηκε ζήτηση (δηλαδή ικανοποιήθηκε το 40,70% της εκδηλωθείσας ζήτησης στη συγκεκριμένη κατηγορία επενδυτών).
Επίσης, από τις 80.000 Ομολογίες που κατανεμήθηκαν σε Ειδικούς Επενδυτές, οι Ανάδοχοι έλαβαν για δικό τους λογαριασμό 12.500 Ομολογίες ως ακολούθως:
Τα έσοδα της Δημόσιας Προσφοράς ανέρχονται σε €200 εκατ. Οι δαπάνες έκδοσης εκτιμώνται σε €3,9 εκατ. και θα αφαιρεθούν από τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια.
Τα συνολικά καθαρά αντληθέντα κεφάλαια (μετά την αφαίρεση των δαπανών έκδοσης) θα χρησιμοποιηθούν από την Εταιρία ως ακολούθως:
(α) Ποσοστό 75% ήτοι ποσό έως €147,1 εκατ. περίπου, στο πλαίσιο της δεσμευτικής συμφωνίας με την Airbus που υπεγράφη την 22.06.2018, θα διατεθεί, από το πρώτο τρίμηνο του 2019 μέχρι και τελευταίο τρίμηνο του 2023, για τη χρηματοδότηση μέρους των προγραμματισμένων προκαταβολών, που θα καταβληθούν βάσει του συμφωνηθέντος προγράμματος απόκτησης 30 συνολικά αεροσκαφών (συμπεριλαμβανομένων και των κινητήρων) νέας γενιάς της οικογένειας Α320neo, δύο τύπων A320neo και Α321neo, με δικαίωμα προαίρεσης για 12 επιπλέον αεροσκάφη.
Οι παραδόσεις των αεροσκαφών αναμένεται να ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2020 και να ολοκληρωθούν το τελευταίο τρίμηνο του 2024, με προβλεπόμενες παραδόσεις δύο αεροσκαφών για το έτος 2020, οκτώ αεροσκαφών για το έτος 2022, δέκα αεροσκαφών για το έτος 2023 και δέκα αεροσκαφών για το έτος 2024.
(β) Ποσοστό 14% ήτοι ποσό έως €27,5 εκατ. περίπου θα διατεθεί, εντός της διετίας 2019 2020, για τη χρηματοδότηση μέρους της κατασκευής εκπαιδευτικού κέντρου και γραφείων στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της εν λόγω επένδυσης εκτιμάται από 18 έως 24 μήνες, αρχής γενομένης από την 01.01.2019 και ειδικότερα αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης της εικοσαετούς επέκτασης της παραχώρησης του ΔΑΑ. Το έργο βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης, η σύμβαση της οποίας υπογράφηκε τον Οκτώβριο του 2018, και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019, οπότε και θα οριστικοποιηθεί ο προϋπολογισμός του έργου.
(γ) Ποσοστό 11% ήτοι ποσό έως €21,6 εκατ. περίπου θα χρησιμοποιηθεί, εντός του 2019, για την κάλυψη αναγκών του Εταιρίας σε κεφάλαιο κίνησης, στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνονται τυχόν επιστροφές κεφαλαίου και διανομή μερισμάτων προς τους μετόχους της Εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επιβεβαίωση του mononews: Στα 527,7 εκατ. ευρώ οι προσφορές για το ομόλογο της Aegean
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 2,6 δισ. στα πόδια Ελλήνων επιχειρηματιών για εταιρικά ομόλογα. Οι περιπτώσεις Aegean και Μυτιληναίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ