H εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas έκανε στροφή 180 μοιρών και ανακοίνωσε ότι αποσύρει το αίτημα της προς το Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ με το οποίο ζητούσε να απορριφθεί η αίτηση του Black Lives Matter για τη χρήση ενός σήματος με τρεις παράλληλες λωρίδες.

«Η Adidas θα αποσύρει την αντίθεσή της στην αίτηση του εμπορικού σήματος του Black Lives Matter Global Network Foundation το συντομότερο δυνατό», δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας, χωρίς να αναφέρει τον λόγο για την απόφαση, επισημαίνει το reuters.

1

Την Δευτέρα, η Adidas είχε υποστηρίξει στο γραφείο εμπορικών σημάτων ότι το σχέδιο με τις κίτρινες ρίγες του Black Lives Matter Global Network Foundation θα δημιουργούσε σύγχυση με το δικό του διάσημο σήμα τριών λωρίδων.

Στόχος της εταιρείας ήταν να μπλοκάρει την αίτηση του κινήματος να χρησιμοποιήσει το σχέδιο σε προϊόντα όπως αυτά που πουλά και η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, μπλούζες, καπέλα και τσάντες.

Στην κατάθεσή της, η Adidas ανέφερε ότι η ίδια χρησιμοποιεί το λογότυπό της από το 1952 και ότι έχει αποκτήσει «διεθνή φήμη και τεράστια δημόσια αναγνώριση».

Η εταιρεία έχει καταθέσει πάνω από 90 αγωγές και έχει υπογράψει περισσότερες από 200 συμφωνίες διακανονισμού που σχετίζονται με το σήμα των τριών λωρίδων από το 2008, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα από μια αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία εναντίον του οίκου μόδας του σχεδιαστή Thom Browne.

Οι ένορκοι στη συγκεκριμένη υπόθεση αποφάσισαν τον Ιανουάριο ότι οι ρίγες του Thom Browne δεν παραβίαζαν τα δικαιώματα του σήματος της Adidas.

Το Black Lives Matter Global Network Foundation εντάσσεται στο ομώνυμο κίνημα Black Lives Matter, το οποίο δημιουργήθηκε πριν από μια δεκαετία, φέρνοντας στο προσκήνιο το ζήτημα της αστυνομικής βίας κατά των μαύρων.

Η ομάδα υπέβαλε αίτηση τον Νοέμβριο του 2020 για την κατοχύρωση εμπορικού σήματος, που περιλαμβάνει ένα κίτρινο σχέδιο τριών λωρίδων, το οποίο προορίζεται για χρήση σε διάφορα προϊόντα όπως ρούχα, εκδόσεις, τσάντες, βραχιόλια και κούπες.

Διαβάστε ακόμη:

Beyoncé: Διαζύγιο με την Adidas, μετά την αποτυχημένη συνεργασία τους

Adidas: Μείωση αποθεμάτων και εκπτώσεων σχεδιάζει ο νέος CEO – Μέρισμα μειωμένο κατά 80%