ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Adidas εισέρχεται στην αγορά των NFT, λανσάροντας την Παρασκευή μία σειρά προϊόντων με την ονομασία Into the Metaverse, η οποία θα προσφέρει στους αγοραστές πρόσβαση σε ένα αποκλειστικό fan club, σύμφωνα με δημοσίευμα του theverge.com.
Οι κάτοχοι των NFTs θα μπορούν να αγοράσουν ειδικά προϊόντα της εταιρείας και η Adidas επισημαίνει ότι οι πελάτες της είναι αυτοί που θα διαμορφώσουν το είδος των προϊόντων και των εμπειριών που θέλουν να τους παρέχει η NFT κοινότητα.
“Η Adidas βρίσκεται στο μετασύμπαν», λέει στο The Verge ο Tareq Nazlawy, επικεφαλής ψηφιακής ανάπτυξης της εταιρείας. «Θέλουμε να βρούμε ποιο θα ήταν το πιο κουλ πράγμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε γι’ αυτό τον χώρο και να αρχίσουμε να εμπλέκουμε τις κοινότητες που ενεργοποιούμε μέσω των NFT για τα επόμενα βήματα μας στον ψηφιακό κόσμο”.
Σημειώνεται ότι η κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών κυκλοφόρησε ψηφιακά tokens τον περασμένο μήνα, τα οποία θα προσφέρουν στους κατόχους πρώιμη πρόσβαση στα NFT της, και πριν από μερικές εβδομάδες, άρχισε να δημοσιεύει κάποια tweet σχετικά με το μετασύμπαν.
Η πώληση των NFTs θα έχει τιμή εκκίνησης από τα 0,2 Ether ή περίπου 800 δολάρια και θα ξεκινήσει στις 17 Δεκεμβρίου μέσα από το website της εταιρείας.
Οι αγοραστές των NFT θα έχουν πρόσβαση σε «ψηφιακά και φυσικά» προϊόντα και εμπειρίες από την Adidas, ανέφερε το theverge.com. Η εταιρεία δεν προσδιόρισε τον ακριβή αριθμό NFTs που θα είναι προς πώληση, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας.
Διαβάστε ακόμη:
Αθλητικά παπούτσια του Μάικλ Τζόρνταν έφτασαν στο 1,5 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος