ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ένα ακόμη πλοίο του, το τέταρτο κατά σειρά, σχεδιάζει να στείλει στα διαλυτήρια ο εφοπλιστής Αδαμάντιος Πολέμης, επικεφαλής της ναυτιλιακής εταιρίας New Shipping, αναφέρουν πληροφορίες.
Πρόκειται για ένα ακόμη τάνκερ τύπου VLCC, το New Discovery (κατασκευής 2000), χωρητικότητας 280,000-dwt, το οποίο ο γνωστός πλοιοκτήτης αγόρασε τον Μάρτιο του 2015, έναντι 26,5 εκατ. δολ. Η κίνηση είχε θεωρηθεί τότε άκρως επιτυχημένη, καθώς τα ναύλα στα VLCC κυμαίνονταν σε υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με τη VesselsValue, η εκτιμώμενη αξία του τάνκερ υπολογίζεται στα 18,28 εκατ. δολ., καθώς οι τιμές πώλησης των μεγάλων δεξαμενόπλοιων που πωλούνται για scrap κινούνται ανοδικά.
Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν σημειωθεί πωλήσεις παλαιών πλοίων σε ικανοποιητικές τιμές, γεγονός που έχει δημιουργήσει αισιοδοξία στην αγορά.
Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι η ναυτιλιακή της Σαουδικής Αραβίας Bahri, πούλησε το χωρητικότητας 300,000-dwt πλοίο Ramlah (κατασκευής 1996) έναντι 440 δολ. ανά ldt, υψηλότερα από όσο υπολογίζονταν όταν το πλοίο βγήκε προς πώληση.
Η εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με τους ειδικούς, συνέβαλε στην αύξηση των τιμών μεταπώλησης στον κλάδο.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του καλοκαιριού, η New Shipping έστειλε για scrap το tanker VLCC New Andros (χωρητικότητας 301.620-dwt και κατασκευής 1999). Το πλοίο πωλήθηκε έναντι 448 δολαρίων ανά ldt με το συνολικό κέρδος του εφοπλιστή να φτάνει τα 17,9 εκατ. δολάρια.
Ένα μήνα νωρίτερα, τον περασμένο Μάιο είχε πουλήσει το τάνκερ New Tinos (χωρητικότητας 305.000-dwt και κατασκευής 1999), στο Πακιστάν, έναντι 442 δολ. ανά ldt δηλαδή για 19,1 εκατ. δολάρια. Η ναυτιλιακή είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο το 2015 έναντι 28 εκατ. δολαρίων.
Τον Μάρτιο 2018 είχε πουλήσει ακόμη ένα VLCC για scrap, στην τιμή των 17,8 εκατ. δολ. Ο λόγος για το New Friendship (χωρητικότητας 279.000-dwt και κατασκευής 1999) το οποίο μετονομάστηκε σε S Friendship και οδηγήθηκε στα διαλυτήρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Γιατί σταμάτησε η διαπραγμάτευση των μετοχών της Navios Containers στη νορβηγική αγορά
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Δράγνης: Τα νέα από τη Νότια Κορέα που έφεραν χαμόγελα στην Oceangold
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής παίρνει πίσω τα σχέδιά του για είσοδο στον Nasdaq
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπέρμποκ προς Τουρκία: Μην επιδιώξετε πόλεμο με τους Κούρδους στη Συρία
- ΟΛΠ Α.Ε.: Δύο νέες βραβεύσεις για την Εταιρεία True Leader και ESG Leading Company της χρονιάς
- Stoiximan και Stoiximan GBL δίπλα στα παιδιά του Ιδρύματος Γεωργίου και Αικατερίνης Χατζηκώνστα
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Ενδιαφέρον από τέσσερα σχήματα για το Επιχειρηματικό Πάρκο στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου