Κάτω από τον πήχη των προσδοκιών των αναλυτών πέρασαν τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου της ναυτιλιακής Euroseas του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, με αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας να καταγράψει την Παρασκευή βαριές απώλειες της τάξεως του 25,45% και να κλείσει στα 1,23 δολάρια.

Κι αυτό γιατί μπορεί οι ζημίες που κατέγραψε η Euroseas στο τρίτο τρίμηνο του έτους να ήταν σημαντικά χαμηλότερες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (900.000 δολάρια έναντι 5,5 εκατ. δολαρίων), όμως οι απώλειες ανά μετοχή, που διαμορφώθηκαν στα 10 σεντς του δολαρίου ανά μετοχή, ήταν πολύ μεγαλύτερες από τις αναμενόμενες, με βάση τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Αριστείδης Πίττας απέδωσε τις απώλειες στις μειωμένες τιμές ναύλωσης και τη μειωμένη ναυλωτική δραστηριότητα για feeder containerships, ενώ προέβλεψε ότι αυτή η επιβράδυνση θα συνεχιστεί και στο τέταρτο τρίμηνο του έτους. Στάθηκε επίσης στο γεγονός ότι το μεγαλύτερο πλοίο της εταιρείας, το Akinada Bridge, λόγω των συνθηκών στην αγορά παρέμεινε χωρίς απασχόληση για 17 μέρες, και στη συνέχεια ναυλώθηκε για τη μεταφορά άδειων κοντέινερ επί 40 ημέρες έναντι 3.450 δολαρίων ημερησίως, τιμή υποτριπλάσια εκείνης στην οποία ναυλώνονται κατά μέσο όρο τα άλλα πλοία της εταιρείας.

Ο Αριστείδης Πίττας επεσήμανε πως, παρά τις δυσκολίες, οι βραχυπρόθεσμες και μεσοπρόθεσμες προοπτικές στην αγορά δείχνουν θετικές, εφόσον δεν κλιμακωθούν περαιτέρω οι εμπορικές εντάσεις, με δεδομένο ότι ο αριθμός των παραγγελιών βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλό σημείο και ότι επίκειται η εφαρμογή των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, προσπαθήσαμε να φέρουμε την Euroseas, τη μοναδική εισηγμένη εταιρεία που εστιάζει στον τομέα των feeders, σε θέση ώστε να είναι έτοιμη να εκμεταλλευθεί κάθε επενδυτική ευκαιρία είτε με τη μορφή εξαγορών μεμονωμένων πλοίων, είτε κάνοντας χρήση της δημόσιας πλατφόρμας μας για να ενσωματώσουμε άλλους στόλους και να εκμεταλλευθούμε την αποδοτική μας δομή λειτουργικών δαπανών”, ανέφερε ο Έλληνας εφοπλιστής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Γιουρούκος: Η αναχρηματοδότηση δανείων της Poseidon Containers και η ολοκλήρωση του super deal με τη Global Ship Lease

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυξημένες παραγγελίες σε πλοία LNG για το 2018. Οι Έλληνες που πρωταγωνιστούν

MH ΧΑΣΕΤΕ: Αθ. Φειδάκης: Η μεγάλη επιστροφή της Globus Maritime στα κέρδη