ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η εταιρία ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε την αναχρηματοδότηση του δανείου του πλοίου M/V Alexandros P, χωρητικότητας 62,000 και κατασκευής 2017. Το νέο δάνειο 15 εκατ. δολαρίων θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή του υπολοίπου του προηγούμενου δανείου ύψους 9,9 εκατ. δολ. και για επιπλέον ρευστότητα. Το νέο δάνειο, επταετούς διάρκειας, θα αποπληρωθεί σε 28 ισόποσες τριμηνιαίες δόσεις και μία τελική δόση ύψους 8,42 εκατ. δολ.
Παράλληλα, η Eurodry, βρίσκεται στη διαδικασία ολοκλήρωσης συμφωνίας για την αναχρηματοδότηση τριών ακόμη πλοίων της, τύπου panamax. Πρόκειται για τα Μ/V Eirini P, M/V Tasos και M/V Pantelis, κατασκευής 2004, 2000 και 2000 αντίστοιχα, χωρητικότητας από 74,020 έως 76,466 dwt, για τα οποία θα εξασφαλίσει δάνειο 15 εκατ. δολ.
Με τον τρόπο αυτό θα αποπληρώσει τα προηγούμενα δάνεια ύψους περίπου 12 εκατ. δολ. και θα εξασφαλίσει επιπλέον ρευστότητα. Η αποπληρωμή του νέου δανείου θα γίνει σε 12 ισόποσες τριμηνιαίες δόσεις και μία τελική δόση 6,6 εκατ. δολ.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και CEO της EuroDry Ltd. σχολίασε: “Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι με την αναχρηματοδότηση των δανείων των τεσσάρων από τα πλοία μας, τα οποία επεκτείναμε χρονικά, μειώνοντας το σύνολο των τόκων και εξασφαλίζοντας 8 εκατ. δολ. επιπλέον ρευστότητα. Αυτή η επιπλέον ρευστότητα μαζί με τα υπόλοιπα κεφάλαια μας, μας επιτρέπει να συνεχίσουμε την αναζήτηση των προσοδοφόρων επενδυτικών ευκαιριών για την επέκταση του στόλου μας, να μειώσουμε το κόστος κεφαλαίου ή να τη χρησιμοποιήσουμε για άλλους εταιρικούς σκοπούς. Πιστεύουμε ότι είμαστε σε ένα σημείο του κύκλου της αγοράς, όπου οι χαμηλές προσδοκίες που υπάρχουν για τα θεμελιώδη μπορούν να γίνουν πιο θετικές τα επόμενα δύο χρόνια και σε αυτό το πλαίσιο προσπαθούμε να φέρουμε τη EuroDry στην κατάλληλη θέση προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για τους μετόχους μας.”
Υπενθυμίζεται ότι η Eurodry Ltd δημιουργήθηκε το Μάϊο του 2018, μετά την απόφαση του εφοπλιστή να αποσχίσει το στόλο ξηρού φορτίου από την άλλη εταιρία του, τη Euroseas, και να το μεταφέρει στη νέα. Διαθέτει έξι πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και είναι εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Σε ελληνικά χέρια και πάλι το πλοίο που πούλησε η Ivy Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Διαμαντίδης: Απέκτησε και έβδομο πλοίο της χρεοκοπημένης Toisa
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Φ. Εμπειρίκος: Super deal για την Αeolos! Ναύλωσε πλοίο 18 ετών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!