Μείωση κόστους κατά 6 εκατ. ευρώ αναμένεται να παρουσιάσει ο όμιλος My Market όταν ολοκληρωθούν οι δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας που ήδη έχουν ξεκινήσει στο σύνολο των σουπερμάρκετ My Market. Στόχος των δράσεων είναι η μείωση του αποτυπώματος που αφήνουν τα καταστήματα σουπερμάρκετ, τα οποία είναι από τους μεγαλύτερους καταναλωτές ενέργειας και ταυτόχρονα η μείωση του κόστους.

Όπως δήλωσε σχετικά ο κ. Α. Παντελιάδης «με την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων που σχεδιάσαμε στον φωτισμό και στα ψυγεία θα μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας κατά 40 εκ. KWh ή κατά 33% από σήμερα και όταν ολοκληρωθούν και οι παρεμβάσεις στα ψυγεία η συνολική μείωση κόστους θα είναι 6 εκατ. ευρώ».

Για να το πετύχει αυτό η εταιρεία έχει σχεδιάσει ειδικού τύπου φωτιστικά και νέα ψυγεία.

«Σχεδιάσαμε μόνοι μας ένα φωτιστικό το οποίο θα εγκατασταθεί μέχρι τέλος του έτους σε όλα τα καταστήματα και θα παρέχει μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας και καλύτερο φωτιστικό αποτέλεσμα. Η δεύτερη κίνησή μας αφορά την ψυκτική αλυσίδα, στα οποία αλλάζει τελείως ο μηχανισμός καταργείται το φρέον και με δική μας σχεδίαση γίνονται πιο φιλικά στο περιβάλλον και περιμένουμε από αυτό μια ουσιαστική εξοικονόμηση», εξηγεί ο κ. Παντελιάδης.

Η μείωση του ενεργειακού κόστους είναι μια κίνηση που ταυτόχρονα ωφελεί το περιβάλλον αλλά και μειώνει τα κόστη. Από το 2019 θα λειτουργεί σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας ο νέος οικονομικότερος φωτισμός και θα αρχίσει να μειώνεται το ενεργειακό κόστος ενώ στην τριετία θα έχουν αντικατασταθεί και όλα τα ψυγεία και το όφελος θα φτάσει τα 6 εκατ. ευρώ. Η εξοικονόμηση αυτή αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των κερδών, αφού αποτελεί το 60% των κερδών του 2018.

Σημειώνεται ότι η κερδοφορία του 2018 πιέστηκε λόγω των μεγάλων επενδύσεων στα καταστήματα και αναμένεται στα 10 εκατ. ευρώ από 20 εκ. το 2017.

Οι ανακαινίσεις συνεχίζονται και μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, θα ολοκληρωθούν οι ανακαινίσεις στο δίκτυο της «Βερόπουλος», ενώ ο επενδυτικός σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση του αποθηκευτικού χώρου των κέντρων διανομής της κατά 40.000 τ.μ. έως το τέλος του 2020 από 83.000 τ.μ. που είναι σήμερα.

Πλέον το συνολικό δίκτυο της αλυσίδας αποτελείται από 274 σημεία πώλησης (225 My Market και 49 Cash & Carry), διαθέτει από 10.500 εργαζόμενους, περί τους 486 συνεργαζόμενους παραγωγούς, ενώ σε επίπεδο εσόδων φέτος αναμένεται αύξηση κατά 5%, στο 1,23 δισ. ευρώ σχέση με το 1,17 δισ. ευρώ το 2017.

Τα My Market μετά την ενσωμάτωση του δικτύου της πρώην «Βερόπουλος» συγκαταλέγονται πλέον στις μεγαλύτερες αλυσίδες του κλάδου έχοντας επενδύσει 176,7 εκατ. ευρώ την περίοδο 2015-2018.

Θα συνεχίσει με επενδύσεις 40-50 εκατ. ευρώ ετησίως και τα επόμενα χρόνια, χωρίς, βεβαίως, να αποκλείει νέες εξαγορές σε έναν κλάδο με εξαιρετικά μεγάλη κινητικότητα τα τελευταία χρόνια. Γεωγραφικά, προτεραιότητα στην ανάπτυξη νέων καταστημάτων είναι η περιοχή της Β. Ελλάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ξεκίνησε η επέκταση του Smart Park στα Σπάτα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βελτιώνεται το κλίμα για την Ελλάδα, υπ’ αριθμόν ένα εμπόδιο για τις ξένες επενδύσεις η φορολογία

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χωρίς αποζημίωση η απομάκρυνση της Νέλλης Τζάκου – Νόμιμες οι συναλλαγές κατά τον Παπαευαγγέλου