Η αγορά παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης μετά την πολυετή κρίση;
Η αγορά παρουσιάζει ουσιαστική βελτίωση τα τελευταία 3 χρόνια. Tο οικονομικό περιβάλλον είναι σημαντικά καλύτερο και αυτό επέτρεψε στον κλάδο να διαχειριστεί την μετά COVID περίοδο ως συγκυρία ανασύνταξης, αναδιάταξης και αλλαγής της προσέγγισης προς τους πελάτες. Οι συνολικοί όγκοι πωλήσεων έχουν αυξηθεί σημαντικά και η συζήτηση για αγορά αυτοκινήτων είναι πολύ πιο συχνή πλέον σε σύγκριση με την προηγούμενη δεκαετία. Σε αυτό συμβάλλουν και οι εξελιγμένες προσφερόμενες υπηρεσίες όπως και τα χρηματοδοτικά εργαλεία που κάνουν είτε την χρήση είτε την απόκτηση των αυτοκινήτων πιο απλή πλέον.
Πώς ήταν το 2023 για την εταιρεία σας;
Το 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της Α. Ισμαήλος Α.Ε.. Μπορώ να ξεχωρίσω πολλά πράγματα που μου δίνουν ικανοποίηση και την σιγουριά για το αύριο της εταιρείας.
Επιγραμματικά θα αναφέρω ότι η συνέπεια και η πίστη στο πλάνο και το όραμα της εταιρείας με χαροποιεί. Κάνοντας έναν απολογισμό άξιο αναφοράς είναι ότι η εταιρεία έχει πλέον μια εξαιρετική και πλήρη ομάδα εργαζομένων με νέους αλλά και έμπειρους συνεργάτες. Αρκετοί προάγονται και αναλαμβάνουν νέα πόστα, δείχνοντας στην πράξη ότι υπάρχει εσωτερική εξέλιξη. Επίσης, οι δράσεις του προγράμματος ΕΚΕ της εταιρείας στο Βόρειο Έβρο, τρέχουν για 7η χρονιά με φρεσκάδα και συνέπεια! Άξια είναι η ανάπτυξη των μεγεθών που έχει πετύχει η εταιρεία σε όλες τις δραστηριότητες της αλλά και η αύξηση των μεριδίων αγοράς. Σε αποτέλεσμα όλων των προσπαθειών μπορούμε να πούμε ότι η Α. Ισμαήλος Α.Ε. έχει εξαιρετικά οικονομικά στοιχεία και μπορεί να τροφοδοτήσει τα αναπτυξιακά της σχέδια. Το 2023, καταφέραμε για 1η φορά στην πολύχρονη ιστορία μας να ξεπεράσουμε τις 100.000.000 ευρώ πωλήσεις μέσα σε 1 έτος.
Πόσο διαφορετικός είναι σήμερα ο πελάτης; Επιδιώκει διαπροσωπική ή διαδικτυακή επαφή;
Στα 40 χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά, υπάρχουν πολλές αλλαγές στις οποίες έχει χρειαστεί σε άλλες να προσαρμοστούμε, σε κάποιες να επενδύσουμε αλλά και σε μερικές να εστιάσουμε για να προσφέρουμε ανά περίοδο κάτι ξεχωριστό. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια, ακόμα και οι πιο παραδοσιακοί μας πελάτες, ξεκινάνε την έρευνά τους διαδικτυακά και από τα ψηφιακά μας μέσα αντλούν τις πρώτες τους πληροφορίες. Στην συνέχεια, ανάλογα με την εμπιστοσύνη που έχουν στην κάθε εταιρεία, εκφράζονται είτε άμεσα με επίσκεψη στα καταστήματα μας είτε έμμεσα με αποστολή του αιτήματός τους ή μέσω ενός διαμορφωτή (configuration). Η επικοινωνία ξεκινάει διαδικτυακά και η ευκαιρία για διαπροσωπική εξυπηρέτηση είναι κυρίως θέμα επιλογής του πελάτη και λιγότερο πλέον στησίματος μιας εταιρείας. Το παραπάνω διαφέρει σημαντικά όταν η φήμη, η πιστότητα, η ιστορία και ο τρόπος μιας εταιρείας «μιλάνε» στην συνείδηση του πελάτη.
Υπάρχουν πελάτες που ζητούν να γίνει συντήρηση με το ελάχιστο δυνατό κόστος; Τι κάνετε στις περιπτώσεις που αυτή η προσέγγιση επηρεάζει την ασφαλή κίνηση του οχήματος;
Παραμένοντας πάντα πιστοί στις αρχές μας, δεν διαπραγματευόμαστε την ποιότητα ανταλλακτικών και υπηρεσιών. Οι πελάτες μας είναι οδηγοί μιας Mercedes-Benz και η συντήρηση που κάνουμε στα οχήματά τους είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής. Μέσα στην κρίση υπήρχαν πολλοί πελάτες που ζητούσαν να γίνει συντήρηση με το μικρότερο δυνατό κόστος, όμως με την πάροδο των ετών είναι αποδεκτό από τους οδηγούς ότι η ασφάλεια στις μετακινήσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιοτική συντήρηση του οχήματος τους. Στα αιτήματα – είναι αρκετά – για «φθηνή» συντήρηση που δεχόμαστε, συνεργαζόμαστε με τους πελάτες κατανοώντας τον προβληματισμό τους αλλά εξηγώντας τους και τα πλεονεκτήματα της ορθής συντήρησης. Έτσι καταλήγουμε να εξυπηρετούμε έχοντας, ως εταιρεία βασικό γνώμονα την ποιότητα, το πελατολόγιο που κατανοεί την σημασία της.
Πόσο σημαντικές είναι οι ψηφιακές υπηρεσίες και οι αυτοματισμοί;
Κάθε μήνα, τα καινούργια διασυνδεμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, αυξάνονται πολύ. Όλοι οι κατασκευαστές προσφέρουν υπηρεσίες και αυτοματισμούς επενδύοντας στην δημιουργία ψηφιακής αλληλεπίδρασης με τους οδηγούς. Εμείς βλέπουμε ότι οι χρήστες της μάρκας έχουν αγκαλιάσει κατ’ επιλογήν τους, τις νέες υπηρεσίες τροφοδοτώντας το όραμα της μάρκας να προσφέρει στους οδηγούς τεράστιες δυνατότητες μέσω οικοσυστήματος MBUX (Mercedes-Benz User Experience).
Οδηγείτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σας αρέσει η οδήγηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου;
Οδηγώ ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέσα στην πόλη γιατί είναι μια εξαιρετική λύση για τις αστικές μετακινήσεις. Το ηλεκτρικό δίνει στον οδηγό μια διαφορετική εμπειρία και όσο κανείς συμβιώνει μαζί του τόσο δένεται με αυτό.
Βέβαια για να είμαι ειλικρινής και επειδή μου αρέσει η εξέλιξη, αλλά παραμένω λάτρης των παραδοσιακών αρχών, το μίγμα που προσφέρουν τα plug-in hybrid είναι το ιδανικό για κάποιον που έχει 1 αυτοκίνητο. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα της νέας γενιάς κάνουν σχεδόν 100 χιλιόμετρα με τον ηλεκτροκινητήρα δίνοντας σου την ευελιξία και του θερμικού μοτέρ όντας στην καλύτερη φάση της εξέλιξής τους.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας μοντέλο Mercedes-Benz;
Παρόλο που πολλά παλιά αυτοκίνητα της μάρκας μιλάνε στην καρδιά των οδηγών, για εμένα το αγαπημένο μου μοντέλο είναι εδώ και πολλά χρόνια η G-Class. Η τελευταία γενιά με τον εξαιρετικό κινητήρα πετρελαίου είναι για εμένα το απόλυτο αυτοκίνητο.
Τι σχεδιάζετε για την εξέλιξη της Α. Ισμαήλος Α.Ε. τα επόμενα χρόνια;
Αρχικά μας απασχολούν όσα χρειάζονται για να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή για τους νέους ενδιαφερόμενους αλλά και για τους υφιστάμενους πελάτες της Mercedes-Benz.
Η Α. Ισμαήλος Α.Ε. βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά και ήδη ασχολείται με όλες τις ευκαιρίες που μπορούν να της φέρουν την ανάπτυξη που επιθυμεί. Στη συνέχεια οτιδήποτε γύρω από την αυτοκίνηση, τόσο η διανομή και η συντήρηση, όσο και ο κλάδος των μισθώσεων και των ενοικιάσεων οχημάτων όπως και η πώληση μεταχειρισμένων, θα διαμορφώσουν σημαντικά την εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια. Όπου και αν επιλέξουμε να επεκταθούμε και να δραστηριοποιηθούμε θα το κάνουμε πιστοί στις αρχές της εταιρείας και απόλυτα αφοσιωμένοι.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στη Βουλή το τελικό κείμενο του προϋπολογισμού – Τα μέτρα των 1,1 δισ. για το 2025
- Ποιοι Ελληνες πήγαν στο Gala του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη που είχε εισιτήριο 2.500 δολάρια
- Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για Λαϊνόπουλο – Σε αναστολή τα ιμάτια του Παζαρόπουλου
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος