ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συγκεκριμένη αγορά συνδέεται με την άσκηση option που περιλάμβανε συμφωνία που έκλεισε η ναυτιλιακή τον περασμένο Δεκέμβριο και αφορούσε την απόκτηση τεσσάρων πλοίων.
Η Navios Maritime Containers εξαγόρασε τα δύο πρώτα containerships χωρητικότητας 4,360 TEU και κατασκευής 2010, έναντι 23,6 εκατ. δολαρίων, ενώ συμφώνησε να προσθέσει στο στόλο της δύο ακόμη πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 10,000 TEU και κατασκευής 2011, στην τιμή των 52,5 εκατ. δολαρίων έκαστο, ασκώντας την option εξαγοράς τους τον Ιανουάριο και το Μάρτιο του 2019 αντίστοιχα.
Το νέο πλοίο αναμένεται να παραλάβει η εταιρεία το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και είναι ναυλωμένο με καθαρά ημερήσια ναύλα 26.325 δολάρια μέχρι και Νοέμβριο του 2020 και 27.300 δολάρια μέχρι τον Οκτώβριο 2021.
Σε περίοδο 12 μηνών από την ημέρα παράδοσης του, το πλοίο θα φέρει στα ταμεία της ναυτιλιακής έσοδα περίπου 9,5 εκατ. δολαρίων και EBITDA 6,5 εκατ. δολαρίων.
Η Navios Containers θα χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη εξαγορά με τραπεζικό δανεισμό ύψους 31,8 εκατ. δολ. που λήγει το 2023, με πίστωση 15 εκατ. δολαρίων στον αγοραστή μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019 και με μετρητά 5,7 εκατ. δολ.
Η option για το δεύτερο πλοίο είναι προγραμματισμένο να ασκηθεί το Μάρτιο 2019 και όταν πραγματοποιηθεί ο στόλος της Navios Containers θα αποτελείται από 30 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής 152,821 TEU, με μέση ηλικία του στόλου τα 10,4 έτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Σουραβλάς: Μία ακόμα έξυπνη κίνηση από τη Load Line Marine
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Αγορές πλοίων αξίας 900 εκατ. δολ. το 2018 από την Costamare
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Μαρτίνος: Με τέσσερα νέα πλοία η Minerva Marine στην αγορά LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σέρρες: Σε λειτουργία ο πρώτος σταθμός αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου εκτός δικτύου αγωγών
- Bloomberg: Οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να αναζητήσουν συμφωνίες στο εξωτερικό
- ΕΒΕΑ: Οι 3 οδηγοί για την επιβίωση και την ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων
- Motor Oil: Νέος πρόεδρος, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης