Συμφωνίες χρηματοδότησης ύψους 199 εκατ. δολαρίων έκλεισε η ναυτιλιακή Navios Maritime Partners, συμφερόντων της πλοιοκτήτριας Αγγελικής Φράγκου.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε το Δεκέμβριο 2018 σε συμφωνίες αξίας 174,3 εκατ. δολαρίων με τέσσερις τράπεζες, για την αναχρηματοδότηση 12 πλοίων της (οκτώ capesize, ένος panamax και τριών ultramax).

Τον ίδιο μήνα έκλεισε συμφωνία sale and leaseback (πώλησης και επαναμίσθωσης) αξίας 25 εκατ. δολαρίων, για το capesize Navios Fantastik κατασκευής 2005 (χωρητικότητας 180,000 dwt) και το capesize Navios Beaufiks, κατασκευής 2004.

Η συγκεκριμένη συμφωνία περιλαμβάνει και τη ναύλωση γυμνού πλοίου, με ναύλα 5,200 δολάρια ημερησίως ανά πλοίο, διάρκειας κατά μέσο όρο 5,4 ετών.

Τις συμφωνίες δημοσιοποίησε η εταιρεία με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τέταρτου τρμήνου αλλά και του συνόλου του 2018, τα οποία διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Συγκεκριμένα τα προσαρμοσμένα κέρδη κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν στα 5,1 εκατ. δολάρια έναντι 10,3 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

H Aγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και CEO της Navios Partners επισήμανε: “Είμαι ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα. Η Navios Partners εμφάνισε 139,1 εκατ. δολάρια προσαρμοσμένα EBITDA και 36,7 εκατ. προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα το 2018, εκ των οποίων τα 31 εκατ. δολάρια προσαρμοσμένα EBITDA και 5,1 εκατ. δολάρια προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα πραγματοποιήθηκαν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2018. Η εταιρεία κατέχει στόλο 38 πλοίων με το ισοδύναμο χροναύλωσης για τα πλοία ξηρού φορτίου να έχει αυξηθεί κατά 18% σε σχέση με το 2017. Παρράληλα, ανακοινώσαμε διανομή μερίσματος 0,02 δολ. ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο, που αντιπροσωπεύει απόδοση περίπου 8%, στην παρούσα φάση.”

Η εταιρεία, η οποία έχει συμμετοχή και στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων μέσω του μεγάλου ποσοστού που κατέχει στην Navios Maritime Containers, εμφάνισε προαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 0,03 δολάρια.

Ο αναλυτής της JP Morgan, Noah Parquette, επισήμανε τις εκτιμήσεις του για τις μετοχές της ναυτιλιακής αναφέροντας: “Πιστεύουμε ότι η εταιρεία έχει σημαντικά θετικά στοιχεία που τη διαφοροποιούν από τις άλλες εταιρείες ξηρού φορτίου, όπως η χαμηλή μόχλευση, η σχετικά υψηλή κάλυψη της ναύλωσης, η χαμηλού κόστους βάση και η διαφοροποίηση της στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων”.

Το Δεκέμβριο του 2018, η ναυτιλιακή ολοκλήρωσε την πώληση του χωρητικότητας 73,867 dwt πλοίου Navios Felicity, κατασκευής 1997 και του χωρητικότητας 70,136 dwt, panamax Navios Libra II, κατασκευής 1995, έναντι 4,7 εκατ. δολ. και 4,6 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα. Κατά συνέπεια κατέγραψε λογιστικές απώλειες 6,5 εκατ. δολ. και από τα δύο πλοία, εκ των οποίων τα 1,2 εκατ. δολάρια περιλαμβάνονται στα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου.

Φράγκου
Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Nave Buena Suerte”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Β. Μαρινάκης: Η πρώτη εξαγορά πλοίων της κοινοπραξίας Capital Liberty Invest

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ελληνική ναυτιλιακή πούλησε με κέρδος τα υπό κατασκευή πλοία της

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Κ. Λεντούδης: Η Evalent Shipping αιφνιδιάζει με τη νέα κίνηση στην αγορά των VLCC