ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ένα νεότερο σε ηλικία πλοίο αντικατέστησε η Navios Maritime Midstream Partners (συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου) το πλοίο Shinyo Kannika (χωρητικότητας 287.000 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο πούλησε προς διάλυση.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, απέκτησε το VLCC Nave Galactic από την Navios Maritime Acquisition (επίσης συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου) έναντι 44,5 εκατομμυρίων δολαρίων, αντικαθιστώντας το Shinyo Kannika, που πωλήθηκε στην τιμή των 17 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Navios Midstream, με την κίνηση αυτή η μέση ηλικία του στόλου της μειώνεται κατά 10%. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα συνεχίσει την ανανέωση του στόλου της.
Όσον αφορά στη διανομή μερίσματος, η Navios Midstream γνωστοποίησε ότι μετά από εκτεταμένη μελέτη των συνθηκών στην αγορά, του προφίλ του στόλου της και την οικονομικής της θέσης, αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο διανομής. Έτσι, ενώ μέχρι σήμερα οι μέτοχοι λάμβαναν μέρισμα 0,425 δολαρίων ανά μετοχή, δηλαδή 1,69 δολάρια ετησίως, από τον ερχόμενο Μάιο η ετήσια διανομή θα ανέρχεται στα 0,50 δολάρια για να υποστηριχθεί η ανανέωση του στόλου της εταιρείας, και παράλληλα να διασφαλιστεί ο υγιής ισολογισμός της.
Σημειώνεται ότι μετά από τις τελευταίες κινήσεις της, η Navios Midstream διαθέτει στόλο έξι πλοίων, από τα οποία τα τρία είναι VLCCs του 2003 ή παλαιότερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ευ. Πιστιόλης: Με δάνειο 36 εκατ. ευρώ χρηματοδοτεί δύο νεότευκτα τάνκερ η Top Ships
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής στρέφεται στην αγορά LNG. Ποιοι και γιατί «ποντάρουν» στον κλάδο;
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεωργίου: Ναύλωση πλοίου σε τιμή-έκπληξη για τη ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών