ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 310,000 dwt, τα οποία θα είναι επίσης εξοπλισμένα με scrubbers για την εξάλειψη των εκπομπών οξειδίου του θείου. Η τιμή των νεότευκτων δεν έχει γίνει γνωστή από το Ιmabari Shipbuilding, ωστόσο, σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές των VLCC θα κυμανθεί στα 92,5 εκατ. δολάρια έκαστο.
Σημειώνεται ότι τα τάνκερ θα κατασκευαστούν κατά τα πρότυπα Nox Tier III και με συγκεκριμένες προδιαγραφές που μπορεί να αυξήσουν την τελική τιμή τους. Οι δεξαμενές φορτίου και καυσίμου θα κατασκευαστούν με χάλυβα επεξεργασμένο από την Nippon Steel και την Sumitomo Metal, ο οποίος έχει μεγαλύτερη αντοχή στη ζημιά κατά τη σύγκρουση. Ακόμη θα ληφθούν πρόσθετα μέτρα για την προστασία των δεξαμενών φορτίου από τη διάβρωση.
Παράλληλα, σύμφωνα με το Imabari τα πλοία θα εξοπλιστούν με υβριδικό πτερύγιο και έναν αγωγό που προσαρμόζεται ανάλογα με τον καιρό, ο οποίος θα μπορούσε να βελτιώσει τη λειτουργική απόδοση του σκάφους κατά 18% ανά τόνο μεταφερόμενου φορτίου.
Το πρώτο δεξαμενόπλοιο θα παραδοθεί στη Navios το 2020.
Πρόκειται για την πρώτη παραγγελία που κλείνει το Imabari για την κατασκευή νεότευκτου VLCC από πελάτη που δεν είναι Ιάπωνας.
Υπενθυμίζεται ότι η Navios προχώρησε το 2018 σε κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου των VLCC της, πουλώντας προς διάλυση μερικά από τα παλαιότερα πλοία της. Παράλληλα, προχώρησε στη συγχώνευση των δύο εταιρειών της που έχουν δεξαμενόπλοια, με τη Navios Maritime Acquisition να εξαγοράζει τη Navios Maritime Midstream.
Η ενιαία εταιρεία διαθέτει 13 VLCC με μέση ηλικία τα 11 χρόνια, έχει ενισχυμένη βάση περιουσιακών στοιχείων και ισχυρό πιστωτικό προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κεφάλαια 8,9 δισ. δολ. δαπάνησαν φέτος οι Έλληνες εφοπλιστές για νέες παραγγελίες. Οι πρωταγωνιστές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συναγερμός από τους αναλυτές για την αγορά πλοίων LNG: Οι φόβοι και οι ανησυχίες
MH ΧΑΣΕΤΕ: Ισ. Παναγιωτίδη: Έφτασε τα 15 πλοία ο στόλος της Pavimar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές