Πώς θα κάνετε οικονομία, διατηρώντας τα στάνταρ σας υψηλά
Σίγουρα, οι εποχές χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά περιττά έξοδα. Αν είστε ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης, ενδεχομένως ένας από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους σας είναι το να αναζητήσετε και να βρείτε τους τρόπους να κάνετε οικονομία και να μειώσετε τα κόστη, ώστε να μπορείτε να βγαίνετε αλώβητοι ακόμη και από δύσκολες καταστάσεις και περιόδους. Κι όμως, μπορείτε να το πετύχετε, και μάλιστα δίχως να ρίξετε την ποιότητα των προϊόντων σας στο ελάχιστο ή χωρίς να καταφύγετε σε κάποια επώδυνη λύση για το προσωπικό ή την επιχείρησή σας. Δίνουμε κάποια tips για να τα καταφέρετε.
1. Κάντε καλή διαχείριση των αποθεμάτων σας
Καλό θα είναι να είστε προσεκτικοί, όσον αφορά τη διαχείριση και τον έλεγχο των αποθεμάτων σας. Το να διατηρείτε πολλά μπορεί να καλύπτει κάποιες ανασφάλειές σας, είναι, ωστόσο, κάτι που μπορεί να δεσμεύσει ένα σημαντικό κομμάτι από το κεφάλαιό σας, το οποίο θα ήταν πιο χρήσιμο αν το επενδύατε διαφορετικά. Προσπαθήστε να γνωρίζετε κάθε στιγμή τι έχετε διαθέσιμο, αλλά και να προβλέπετε τις ανάγκες σας με βάση προηγούμενες πωλήσεις, την εποχικότητα αλλά και το τι εσείς προωθείτε.
2. Προσέξτε συνολικά τα έξοδά σας
Τα έξοδά σας, σε πολλές περιπτώσεις, μπορούν να μειωθούν, χωρίς αυτό να επηρεάσει την ποιοτική λειτουργία της επιχείρησής σας. Ζητήστε, για παράδειγμα, προσφορές από προμηθευτές σας ή από διοργανωτές εκδηλώσεων τις οποίες θέλετε να πραγματοποιήσετε, προσέξτε κάθε αγορά σας (ακόμη και αυτές που έχουν μικρό κόστος) και κάντε έρευνα όσον αφορά τα πάγια κόστη σας. Μήπως μπορείτε να βρείτε έναν πιο οικονομικό χώρο με μικρότερο ενοίκιο ή μία καλύτερη προσφορά όσον αφορά τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος ή της τηλεφωνίας σας; Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα ακόμη και από εκεί που δεν το είχατε σκεφτεί, αρκεί να είστε οργανωτικοί όσον αφορά τα έξοδά σας και να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή ποια εκείνα τα οποία είναι τα πιο σημαντικά και δεν μπορείτε να αποφύγετε.
3. Αξιοποιήστε την online διαφήμιση
Η εποχή που ζούμε παρέχει άπειρες λύσεις όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρησή σας. Μπορεί, παλαιότερα, το να διαφημιστείτε να ήταν κάτι που κόστιζε πολύ, τώρα όμως έχετε πολλές περισσότερες – αλλά και πιο οικονομικές – λύσεις για να μπορέσετε να κάνετε γνωστό το αντικείμενό σας. Η online διαφήμιση είναι κάτι που μπορείτε να αξιοποιήσετε και υπάρχουν τρόποι να την κάνετε ακόμη και με αρκετά προσιτό – ή και σχεδόν μηδενικό, σε κάποιες περιπτώσεις – κόστος. Με τη βοήθεια των λογαριασμών σας στο Facebook, το Instagram ή άλλα κοινωνικά δίκτυα, μπορείτε να βρείτε έξυπνους τρόπους να προωθήσετε τη δουλειά σας, χωρίς να πρέπει να ξοδέψετε μία περιουσία. Διοργανώστε ένα διαγωνισμό, κάντε προσφορές και δημιουργήστε κίνητρα στον κόσμο να επισκεφθεί το χώρο σας ή απλά δημιουργήστε μία σχέση μαζί του ώστε να χτίσετε εμπιστοσύνη. Οι δυνατότητες που σας δίνει το Διαδίκτυο είναι πολύ περισσότερες (π.χ. μπορείτε να αξιοποιήσετε ακόμη και το e-mail marketing ή τις διαφημίσεις Google) και, ανάλογα με τις ανάγκες, το budget ή τα προϊόντα σας, δεν έχετε παρά να επιλέξετε τη διαφήμιση που σας ταιριάζει σε κάθε περίσταση.
4. Χρησιμοποιήστε online υπηρεσίες εισπράξεων
Μια σημαντική επιλογή όσον αφορά τη μείωση των εξόδων σας, είναι η αξιοποίηση online υπηρεσιών εισπράξεων που μπορούν να σας προσφέρουν ποικίλα πλεονεκτήματα. Μία από αυτές είναι και το PayGate, μία νέα υπηρεσία που επιτρέπει την αυτοματοποίηση του κυκλώματος εισπράξεων της επιχείρησης ηλεκτρονικά, καλύπτοντας ολόκληρο τον κύκλο της συναλλαγής από τη δημιουργία του αιτήματος πληρωμής έως την ολοκλήρωσή της (πληρωμή απαίτησης). Η υπηρεσία απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν τις εισπράξεις τους και δέχονται πληρωμές πελατών τους με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού (μεταφορές/εμβάσματα), ‘όπως ενδεικτικά επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shop και επιθυμούν να εμπλουτίσουν τους τρόπους πληρωμής, επιχειρήσεις που δέχονται τηλεφωνικές παραγγελίες κλπ. Κάθε αίτημα πληρωμής περιλαμβάνει τα στοιχεία της οφειλής μαζί με στοιχεία ταυτοποίησης που εσείς ορίζετε για την αναγνώριση της κάθε πληρωμής. Προκειμένου για την αποστολή ενός αιτήματος πληρωμής είναι απαραίτητο να έχετε τα email addresses των πελατών σας.. Με αυτόματες, online διαδικασίες ζητάτε τα χρήματα που σας οφείλουν οι πελάτες σας και ενημερώνεστε για κάθε σας είσπραξη. Χωρίς κόστος, οι πελάτες σας κάνουν γρήγορα και με ασφάλεια τις πληρωμές τους σε εσάς από την τράπεζα της επιλογής τους. Με αυτόν τον τρόπο, περιορίζετε τον χρόνο που δαπανάτε για την είσπραξη των οφειλών σας, μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονική τιμολόγηση και αρχειοθέτηση, ενώ η ηλεκτρονική επεξεργασία των εισπράξεων σάς προστατεύει από λανθασμένες πληρωμές που οφείλονται σε λάθη πελατών σας. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το PayGate για είσπραξη από πελάτες ιδιώτες (b2c) αλλά και πελάτες τους άλλες επιχειρήσεις (b2b).
5. Οργανωθείτε καλύτερα μέσω της τεχνολογίας
Η είσοδος της τεχνολογίας σε κάθε τομέα της ζωής, φυσικά και στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, έχει προσφέρει διευκολύνσεις που δεν υπήρχαν στο παρελθόν, μπορεί όμως να βοηθήσει και στην περικοπή εξόδων που, ενδεχομένως, σας ήταν δυσβάσταχτα. Για παράδειγμα, πλέον σας δίνεται η δυνατότητα να έχετε ένα «paperless» γραφείο, γλιτώνοντας από τα έξοδα εκτυπωτών και αναλώσιμων. Μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονική αρχειοθέτηση ακόμη και τιμολόγηση και να διατηρείτε όλα τα στοιχεία που αφορούν προμηθευτές και πελάτες στον υπολογιστή σας. Έχετε όμως τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε ακόμη και τη δύναμη του cloud, γλιτώνοντας από πολλά έξοδα όσον αφορά εξοπλισμό. Αντί να διατηρείτε servers στο γραφείο, μπορείτε, για παράδειγμα, να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες του cloud computing που σας προσφέρει πιο οικονομικές λύσεις. Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που παρέχουν virtual υπηρεσίες διαχείρισης γραμματείας, τηλεφωνικής υποστήριξης κ.ά., τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε κάνοντας οικονομία.
- Κώστας Αγοραστός: Στο νοσοκομείο πέρασε το βράδυ του, μετά την επίθεση από συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών
- Volkswagen: Πλησιάζει σε συμφωνία με τα συνδικάτα – Στόχος να μην κλείσουν τα εργοστάσια στη Γερμανία
- Αυξήθηκαν οι εισαγωγές κοντέινερ των ΗΠΑ από τις ασιατικές χώρες
- Πωλείται για 13,5 εκατ. δολάρια η έπαυλη – «ερωτική φωλιά» του Κένεντι και της Μέριλιν Μονρόε