• Business Of Fashion

    Στεφανία Φραγκίστα: Εμπορική κίνηση προς τα εμπρός

    Στεφανία Φραγκίστα: Εμπορική κίνηση προς τα εμπρός

    Στεφανία Φραγκίστα


    Η Στεφανία Φραγκίστα φαίνεται ότι ωρίμασε και προχωράει στη δημιουργία ολοκληρωμένου, all season οίκου μόδας. Η δημοφιλία των μαγιό της απέδωσε…

    Η εταιρεία Stefania Frangista γεννήθηκε το 2009 λίγο πριν από την ευρύτερα δυναμική τάση ελληνίδων επιχειρηματιών που επενδύουν στο μαγιό και την εποχιακή ένδυση (resortwear).

    Η ιδρύτρια της φερώνυμης εταιρείας Στεφανία Φραγκίστα κέρδισε εξαρχής ένα αρκετά ευρύ κοινό με πειστικό μάρκετινγκ (προϊόν ικανότητας στο μπάτζετ προφανώς). Τη βοήθησαν βέβαια και οι διασυνδέσεις της στην καλή κοινωνία (βλέπε στοχευμένο καλό εμπορικά κοινό), μέσω της οικογενείας της.

    Το ελληνικό Fortune τη συμπεριέλαβε στους επιτυχημένους κάτω των σαράντα το 2018 σε ηλικία τριάντα δύο ετών.

    Φετινή συλλογή 24/25

    Εξωτικά και σέξι

    Στη φετινή συλλογή μαγιό δόθηκε η γριφώδης ονομασία Promise ?. Φωτογραφήθηκε στο Μεξικό, στο εξαίσιο θέρετρο Casa Tortuga.

    Κάθε χρόνο προσθέτει στις θερινές κολεξιόν της ορισμένα επιλεγμένα κομμάτια ρουχισμού για την πόλη, ακόμη και σακάκια ή φούστες.

    Το 2023 η urban συλλογή φάνηκε ιδιαίτερα ολοκληρωμένη πλαισιώνοντας τα μαγιό με ντένιμ, τζάκετς, φούστες, πουκάμισα, φορέματα, αξεσουάρ, κοσμήματα, πετσέτες. Η βασική περσινή κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 τιτλοφορήθηκε Alypa, εμπνευσμένη από την παραλία Αλύπα στη Λακωνική Μάνη. Η Στεφανία Φραγκίστα είχε εξηγήσει ότι η έμπνευση για την αμέσως προηγούμενη κολεξιόν προέκυψε από την παραλία Pink Sands (Ροζ Άμμος) στις Μπαχάμες.

    Φέτος, η φερώνυμη εταιρεία της Stefania Frangista παρουσιάζει την αυτόνομη κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024/25.

    Η Στεφανία Φραγκίστα επενδύει αέναα στη βιωσιμότητα και την τάση για «αργή μόδα». Τα μαγιό της κατασκευάζονται στην Ελλάδα, μειώνοντας την κατανάλωση διοξειδίου του άνθρακα, στηρίζοντας την τοπική κοινότητα.

    Τα υφάσματα έχουν κατασκευαστεί στην Ιταλία και την Ισπανία από ανώτερα υλικά, που επεκτείνουν τη δυνατότητα συντήρησης του προϊόντος. Επίσης, στο ντιζάιν προσπαθεί να διατηρεί την αιχμή με την κλασικότητα έτσι ώστε να μπορούν να φοριούνται ξανά χωρίς να μοιάζουν παλιάς κοπής.

    Προσπαθεί να δημιουργεί περιτύλιγμα και πακέτα αποστολής από 100% ανακυκλώσιμα υλικά.

    Έτσι διατηρήθηκε πάντα επίκαιρη (αισθητικά, εμπορικά). Είχε το know how από την οικογένειά της, κέρδισε τη Stefania Frangista με το σπαθί της.



    ΣΧΟΛΙΑ