Η 25χρονη ηθοποιός και τραγουδίστρια μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει 125 εκατομμύρια followers στο Instagram, τους περισσότερους από οποιονδήποτε άλλον στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Το γεγονός ότι έχει τόσο μεγάλη επιρροή είναι, άλλωστε, και ο λόγος που επιλέχθηκε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στις διαφημιστικές καμπάνιες της Pantene, του οίκου Louis Vuitton και, τελευταία, της Coach, λειτουργώντας, ουσιαστικά, ως σύνδεσμος με τους νεότερους σε ηλικία καταναλωτές. Την ίδια στιγμή, έχει γίνει εξώφυλλο σε πάρα πολλά περιοδικά μόδας, όπως η αμερικανική Vogue, αλλά και το W Magazine.

Η νεαρή τραγουδίστρια από το Τέξας έχει διανύσει τεράστια απόσταση από την εποχή που ήταν πρωταγωνίστρια της Disney. Αρχικά έγινε γνωστή πρωταγωνιστώντας, μεταξύ άλλων, στο δημοφιλές σόου «Wizards of Waverly Place» και πέρασε στη μουσική με το συγκρότημα Selena Gomez & The Scene, για να ακολουθήσει τελικά σόλο καριέρα. Σύμφωνα με το Billboard, μόνο στις ΗΠΑ έχει πουλήσει 24,3 εκατ. τραγούδια και 3,4 εκατ. άλμπουμ.

Το 2014 άρχισε να συνεργάζεται με τη στυλίστρια Kate Young, μπαίνοντας για τα καλά στο χάρτη της μόδας. Το 2015 η Gomez επελέγη για να συμμετάσχει μαζί με τη Rihanna στην ετήσια επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret. Λίγο αργότερα, έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας της Louis Vuitton για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016 και συνόδευσε τον creative director του οίκου Nicolas Ghesquière στο Met Gala, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τις… μετοχές της.

Στην επίδειξη της Victoria’s Secret

Τον Δεκέμβριο του 2016, η αμερικανική εταιρεία δερμάτινων ειδών Coach ανακοίνωσε ότι θα ξεκινούσε να συνεργάζεται με την Gomez, η οποία δεν θα γινόταν απλά το πρόσωπο της καμπάνιας του brand, αλλά θα συνεργαζόταν με τον Stuart Vevers για μια σειρά από αξεσουάρ που κυκλοφόρησε το φθινόπωρο του 2017.

Η Gomez συνεργάστηκε επίσης και με το ίδρυμα Coach Foundation για την προώθηση του έργου της οργάνωσης Step Up, μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης που ασχολείται με την ενδυνάμωση νεαρών γυναικών σε αδικημένες κοινότητες.

H Selena Gomez για την Coach

Η Gomez έχει επίσης λανσάρει στην αγορά από το 2013 ένα άρωμα που φέρει το όνομά της και έχει κυκλοφορήσει μια συλλογή ρούχων σε συνεργασία με την Kmart το 2010. Το εκτενές φιλανθρωπικό έργο της την έκανε πρέσβειρα της UNICEF σε ηλικία μόλις 17 ετών. Η pop star έχει επίσης μιλήσει δημόσια για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μετά τη διάγνωση ότι πάσχει από Λύκο, με αποτέλεσμα να εκπροσωπεί πλέον ανεπισήμως ολόκληρη την κοινότητα των ανθρώπων που πάσχουν από τη συγκεκριμένη ασθένεια.