ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O γαλλικός οίκος μόδας Balmain μετά από 70 ολόκληρα χρόνια αλλάζει το logo του, το οποίο και γνωστοποιήθηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση της 2019 Pre-Fall κολεξιόν.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο logo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte και περιλαμβάνει τα δύο αρχικά του ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain που ενώνονται, σχηματίζοντας ένα κομψό και μίνιμαλ ”PB”.
Το αποτέλεσμα είναι ένα minimal όνειρο– η διπλή γραμματοσειρά που όλοι γνωρίζαμε έφυγε, και έμειναν οι λέξεις BALMAIN PARIS. Φυσικά οι διπλές γραμμές δε θα μπορούσαν να εξαφανιστούν, καθώς αποτελούν σήμα κατατεθέν του brand.
Το νέο logo έχει τυπωθεί ήδη στις ζώνες και τα μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένεται να φέρει στον οίκο κέρδη 370 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρδιαγγειακά: Την Τετάρτη τα sms για δωρεάν εξετάσεις – Τα 3 στάδια της δράσης
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των Cenergy, ΔΑΑ, Lamda, Motor Oil, Amazon, JPMogan και Dianna Shipping
- Οι στρατηγικές επενδύσεις 400 εκατομμυρίων ευρώ που περιμένουν το «πράσινο φως»
- Ο «ελέφαντας» των αμυντικών δαπανών στην Ευρώπη και η «εξαίρεση» της Ελλάδας: Απρόσμενο «δώρο» για τις ελληνικές αξιολογήσεις
