ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι δύο γυναίκες είναι ιδανικές για να αντιπροσωπεύσουν την καμπάνια, η οποία, όπως λέει και το όνομά της, απευθύνεται σε «δυναμικές γυναίκες», αφού και οι δύο – η κάθε μία με το δικό της τρόπο – έχουν διαμορφώσει τη βιομηχανία της μόδας αφήνοντας το δικό τους σημάδι.
Η Gisele μεταμόρφωσε τις πασαρέλες με την ασυνήθιστη ομορφιά της, ενώ κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων μοντέλων του κόσμου.
Η Chiara, αφού απογείωσε το διάσημο blog της, το «The Blonde Salad» («Η Ξανθιά Σαλάτα»), έχει αναγνωριστεί ως η πιο σημαντική fashion influencer στον κόσμο σήμερα, ενώ παράλληλα είναι καταξιωμένη σχεδιάστρια και επιχειρηματίας.
Το μήνυμα της καμπάνιας απευθύνεται στην εσωτερική ομορφιά της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της εσωτερικής της δύναμης και προσωπικότητας – ακριβώς όπως τα εσώρουχά της δηλώνουν την παρουσία τους ακόμα κι όταν δεν φαίνονται.
Το βασικό concept ενισχύεται από τα εμβληματικά κομμάτια της Intimissimi, όπως η best seller σειρά μεταξωτών που περιλαμβάνουν δύο νέα σχέδια για την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι: τα σουτιέν Giorgia Blue Moon και Eleοnora Rose Love που φοριούνται αντίστοιχα από τη Gisele και την Chiara.
Σε συνέχεια της προηγούμενης, επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας #insideandout, το σλόγκαν «Empowered Women» ενσαρκώνει τη διάθεση για μία αντισυμβατική καμπάνια, αποκαλύπτοντας ακόμη μία φορά τον κόσμο των εσωρούχων μέσα από την ιδιαίτερη ματιά της Intimissimi.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν