ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συμφωνία – η οποία ακολουθεί την ήδη υπάρχουσα συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών που περιλαμβάνει βίλες με το brand name του Cavalli – αποτελεί μια νέα κίνηση της εταιρίας να επεκταθεί από τη μόδα σε νέους τομείς του lifestyle και να βρει νέες πηγές εσόδων.
Η Roberto Cavalli στοχεύει να επιστρέψει στην κερδοφορία το 2019, δήλωσε ο CEO Gian Giacomo Ferraris τη Δευτέρα, σε ένα event για την παρουσίαση του πρότζεκτ. «Η εταιρία παρουσιάζει μεγάλη βελτίωση, αλλά πρέπει να κάνει επενδύσεις για να παραμείνει ανταγωνιστική», ανέφερε ο ίδιος.
«Δεν πρόκειται απλά να βάλουμε το όνομα του brand στον τοίχο, αλλά να μεταφέρουμε την αξία του και στον πελάτη», ανέφερε ο Niall McLoughlin, αντιπρόεδρος της Damac. «Τα ιταλικά brands έχουν πολύ καθαρό DNA και μια δική τους καθαρή αίσθηση», συμπλήρωσε.
Στο Ντουμπάι, όπου η Damac έχει πέντε ξενοδοχεία, η εταιρία έχει χτίσει μέχρι στιγμής 37 πύργους, ενώ αντιπροσωπεύει το 27% όλων των ουρανοξυστών της πόλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί οι millennials λατρεύουν τα Gucci και τα Louis Vuitton
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ένας νέος σχεδιαστής μπορεί να αλλάξει όλο το τοπίο της LVMH
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η νέα σειρά της Attrattivo με την υπογραφή της Τάμτα ήρθε για να φέρει την αλλαγή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛ.ΑΣ: Στην δημοσιότητα τα στοιχεία των 13 μελών σπείρας που λήστευε σπίτια στην Αττική
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν