ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σε συνεργασία με μία γαλλική εταιρεία ειδών πολυτελείας προχώρησε η Victoria’s Secret σε μία προσπάθεια να στραφεί και στα πολυτελή εσώρουχα, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, που μέχρι τώρα εστιάστηκε στις πιο οικονομικές σειρές.
Η γνωστή αλυσίδα εσωρούχων κυκλοφορεί μία νέα σειρά σε συνεργασία με την εταιρεία LIVY, την οποία θα διαθέσει στα μεγαλύτερα καταστήματα της στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη την επόμενη εβδομάδα, καθώς και μέσω της ιστοσελίδας της. Τα νέα εσώρουχα θα έχουν, μεταξύ άλλων, κεντημένα σχέδια που θα κοσμούν την πλάτη, καθώς και αρκετά υψηλότερες τιμές. Ενδεικτικά, τα σουτιέν θα κυμαίνονται στα 110 με 150 δολάρια, τα κιμονό στα 490 δολάρια κλπ.
Η νέα πρωτοβουλία αποτελεί την πρώτη ένδειξη της στρατηγικής του John Mehas, του νέου διευθύνοντος συμβούλου της Victoria’s Secret, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας τον περασμένο Νοέμβριο. Ο πρώην επικεφαλής του οίκου Tory Burch, διαδέχθηκε την Jan Singer, η οποία αποχώρησε από τη θέση της CEO, μόλις έκλεισε δύο χρόνια στην εταιρεία.
Οι μετοχές της μητρικής της Victoria’s Secret, L Brands, σημείωσαν βουτιά 45% κατά τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ πτωτικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις λιανικής κατά τα τελευταία δύο τρίμηνα.
Η πολιτική της εταιρείας τέθηκε υπό αμφισβήτηση λόγω της αποτυχίας της να ακολουθήσει τις απαιτήσεις των καταναλωτών, κυρίως όσον αφορά την τάση της γυναικείας διαφορετικότητας που προωθούν τα περισσότερα brands.
Η επιφυλακτικότητα της στην υιοθέτηση των νέων τάσεων έγινε ακόμη πιο εμφανής συγκρινόμενη με τους νέους ανταγωνιστές της που κατακλύζουν την αγορά, όπως η εταιρεία εσωρούχων της Rihanna, Savage X Fenty και η ThirdLove, οι οποίες έχουν φροντίσει να συμπεριλάβουν στις κολεξιόν τους και γυναίκες με διαφορετικά σώματα, μεγέθη και υπόβαθρο. Οι τάσεις των εσωρούχων έχουν επίσης διαφοροποιηθεί και έχουν γνώμονα την άνεση και τον αθλητισμό, αφήνοντας στο παρελθόν τις δαντέλες, το μετάξι και τα push-up.
Μέσω της συνεργασίας της με τη LIVY, η εταιρεία επιχειρεί να ισχυροποιήσει την παρουσία της στα σέξι εσώρουχα. Η συλλογή από τη, Παριζιάνα σχεδιάστρια Lisa Chavy είναι γεμάτη από εφαρμογές τατουάζ και δαντέλες.