ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Oι εταιρίες πολυτελών ειδών προχωρούν συχνά σε αυξήσεις των τιμών των προϊόντων τους, ωστόσο, κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο η κίνηση της Chanel κρίνεται αρκετά τολμηρή.
Οι φόβοι για τη μείωση της αγοραστικής άνθησης που επικρατεί στην Κίνα, έχουν επηρεάσει αρνητικά τις μετοχές σημαντικών brands πολυτελών ειδών, όπως της Prada και της Gucci. Ωστόσο, η Chanel αποφάσισε να στείλει ένα διαφορετικό μήνυμα στην αγορά: ότι το εμπορικό της σήμα είναι πολύ ισχυρό και είναι ακόμη υποτιμημένο.
Η Chanel θέλει να τονίσει ότι το μέγεθος και η φήμη της έχουν ένα είδος “ασυλίας” στα σκαμπανεβάσματα του παγκόσμιου επιχειρηματικού κύκλου. Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία μετάβαση στη στρατηγική εναρμόνισης των τιμών διεθνώς, βάζοντας τέλος στην προηγούμενη πρακτική καθορισμού υψηλότερων τιμών στις χώρες της Ασίας και αυτό είναι ενθαρρυντικό για την εταιρία.
Για τη Chanel η αγορά της Ασίας είναι πολύ κοντά στο να ξεπεράσει σε πωλήσεις αυτή της Ευρώπης, στην οποία πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρους του τζίρου της.
Η νέα αύξηση θα ισχύσει σε παγκόσμια κλίμακα και έτσι οι Κινέζοι τουρίστες δεν θα είναι αναγκασμένοι να αναζητούν τα προϊόντα της Chanel στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ, σε μία εποχή μάλιστα που τα τελωνεία της Κίνας επιχειρούν να πατάξουν τις εισαγωγές πολυτελών ειδών.
Άρα, οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η νέα κίνηση της Chanel αποτελεί πρόκληση για τους ομίλους που αντιπροσωπεύουν πολυτελή εμπορικά σήματα αλλά εμφανίζουν επιφυλακτικότητα στην εμπορική τους πολιτική λόγω του αβέβαιου οικονομικού κλίματος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κοινή δήλωση 6 κρατών: Η Ρωσία επιτίθεται συστηματικά στην ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική ασφαλείας
- Coca Cola HBC: Αντλεί 500 εκατ. ευρώ μέσω του 8ετούς ομολόγου – Στο 3,125% το κουπόνι
- Πώς μοιράζεται η πίτα της αγοράς στη συνδρομητική τηλεόραση – mononewsTV
- Χρηματιστήριο: Σπάνε margin calls, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά – Ο Πούτιν, ο Σαμαράς και ο MSCI