Η Burberry, το κορυφαίο βρετανικό brand, παρουσίασε την πρώτη επίδειξη μόδας του νέου της σχεδιαστή Ricardo Tisci στις 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 17:00. Η επιλογή αυτή δεν ήταν τυχαία. Το 17 είναι ο τυχερός αριθμός του Τisci και ο όμιλος Burberry αποφάσισε να το λάβει υπόψη του. Η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει στην αγορά τις limited edition συλλογές της στις 17 κάθε μήνα. Ήδη ξεκίνησε την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου, με τα λευκά μπλουζάκια αξίας 450 στερλίνων (591 δολ.) και τα Τ-shirts με τα κόκκινα λογότυπα “TB”, από τα αρχικά του ιδρυτή της Thomas Burberry.

Η αστρολογία, τα ταρώ και γενικά τα πνευματικά στοιχεία, όπως οι κρύσταλλοι και οι πυραμίδες, αποτελούν μέρος της καθημερινότητας της υψηλής ραπτικής και ο Tisci, τον οποίο η Βurberry προσέλαβε για να φέρει αξιοπιστία, είναι κολλημένος σε αυτά.

Σημειώνεται ότι και στο οίκο Givenchy της LVMH που ήταν πριν, έφερε τον αριθμό 17, καθώς και εικόνες γιγάντιων κρυστάλλων.

Ricardo Tisci

Ωστόσο, αν η ιδέα να γίνεται ο προγραμματισμός μίας μεγάλης εταιρίας με ετήσιες πωλήσεις άνω των 3 δισ. δολ. σύμφωνα με τις προλήψεις του σχεδιαστή της ακούγεται εκκεντρική, η στρατηγική του λανσαρίσματος των μηνιαίων limited edition προϊόντων δεν είναι. Τα μεγαλύτερα εμπορικά σήματα ειδών πολυτέλειας αγωνίζονται με διάφορους τρόπους να προσελκύσουν νέους αγοραστές μέσω των limited edition συλλογών.

Μπορεί η Burberry να μην αποκαλύπτει γιατί ο Tisci επιλέγει τον συγκεκριμένο αριθμό, ωστόσο η 17η κάρτα των ταρώ είναι ευοίωνη: “το αστέρι”.

Βέβαια, η εταιρία έχει συγκεκριμένο λόγο που ακολουθεί τις απόψεις του Tisci. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στον οίκο Givenchy, όπου ήταν γνωστός για το αλάτι που έριχνε στις γωνίες των κτιρίων για να διώξει την αρνητική ενέργεια, κατόρθωσε να αυξήσει τα καταστήματα του brand σε 70, φέρνοντας έσοδα άνω των 500 εκατ. ευρώ (577 εκατ. δολ.).

Η Rosie Huntington-Whiteley και ο James Bay σε καμπάνια της Burberry