ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τίτλος του blog παραπέμπει στον συνδυασμό θεμάτων που περιλαμβάνει, όπως ταξίδια, μόδα και ομορφιά. Η επιτυχία της Ferragni στον κόσμο της μόδας ωστόσο έκανε το blog της να εξελιχθεί ταχύτατα σε ένα blog μόδας με τα look της, τις εμπνεύσεις της και τις συνεργασίες της με μια μεγάλη λίστα οίκων μόδας και εταιρειών ετοίμων ενδυμάτων, όπως ο Dior, ο Ermenegildo Zegna, η Benetton και η Mango.
Η Ferragni έχει επίσης συνεργαστεί με τον οίκο Louis Vuitton σε μια σειρά από βίντεο, τα οποία καταγράφουν τα ταξίδια της ανά τον κόσμο και τη χρήση των προϊόντων Louis Vuitton σε αυτά. Το «The Blonde Salad» έχει περιληφθεί σε πολλές εκδόσεις όπως το Teen Vogue και το New York Magazine.
Η Ferragni έχει λανσάρει μια σειρά παπουτσιών με το πρωτοποριακό κατάστημα λιανικής Luisa Via Roma, με ζωγραφιές ματιών εμπνευσμένες από τον Πικάσο και χείλη και κραγιόν εμπνευσμένα από το ύφος του Άντι Γουόρχολ.
Σήμερα, η σειρά των προϊόντων που υπογράφει έχει επεκταθεί στα αξεσουάρ και την ένδυση.
Τον Φεβρουάριο του 2016, το Amazon Fashion ανακοίνωσε πως η Ferragni θα γινόταν η πρέσβειρα της επωνυμίας στη Ευρώπη και το πρόσωπο της καμπάνιας του για την Άνοιξη του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Selena Gomez: Από την Disney, πρωταγωνίστρια της Louis Vuitton και της Coach
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Miuccia Prada: Η πολιτική επιστήμονας που διαμόρφωσε τη βιομηχανία της μόδας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν