ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με έμπνευση από το χαρακτηριστικό ύφος του ανανεωμένου καταστήματος επί της οδού Regent street του Λονδίνου, το Nammos Village pop-up store παρουσιάζει χρωματική παλέτα από καλοκαιρινούς τόνους του πράσινου, μπεζ σε συνδυασμό με γαλάζιο και ροζ.
Στο εσωτερικό του καταστήματος, τα έπιπλα όπως και τα φωτιστικά έχουν κατασκευαστεί μέσα από μια ποικιλία υλικών, όπως το plywood, καθρέπτες και γυαλιστερές επιφάνειες. Η εξωτερική βεράντα, διαθέτει ξύλινη πέργκολα εμπνευσμένη από την παραδοσιακή Μυκονιάτικη αρχιτεκτονική, με ταπετσαρίες που διαθέτουν το καλοκαιρινό ΤΒ monogram σε azure μπλε αποχρώσεις.
Το pop-up κατάστημα διαθέτει τη συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2020 Pre-Collection του Riccardo Tisci, Chief Creative Officer της Burberry. Η συγκεκριμένη συλλογή, γιορτάζει τη νέα ταυτότητα του οίκου Burberry – ενισχύοντας σχέδια και μοτίβα από τα αρχεία του με την αίσθηση της ελευθερίας και της ζωντάνιας. Το pop-up κατάστημα επίσης διαθέτει τη δεύτερη Thomas Burberry Monogram συλλογή, με ονομασία TB Summer Monogram, η οποία ενσωματώνει το ελεύθερο πνεύμα και την αισιοδοξία του καλοκαιρού.
Το Burberry Nammos Village pop-up store θα παραμείνει ανοιχτό έως τον Οκτώβριο του 2020.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο