Η νικήτρια του βραβείου 2016 CFDA Fashion Icon Award έχει αποδείξει πόσο δυναμική είναι η παρουσία της όταν η κυκλοφορία του οπτικοακουστικού της άλμπουμ «Lemonade» «έριξε» το ίντερνετ για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο.

Το οπτικοακουστικό υπερθέαμα επαινέθηκε για το γεγονός ότι πυροδότησε μια ολόκληρη δημόσια συζήτηση γύρω από την αδικία και ανισότητα που διέπουν την αμερικανική κοινωνία, μέσα από την αντισυμβατική και προκλητική αισθητική του.

Τα look της στο βίντεο, με δημιουργίες του Gucci, Cavalli και πολλών άλλων, έγιναν γρήγορα viral και η κυκλοφορία του έσπασε ρεκόρ όταν 12 τραγούδια από το άλμπουμ «σκαρφάλωσαν» στο Billboard 100 – τα περισσότερα ποτέ από έναν σόλο καλλιτέχνη.

Η Beyonce παραλαμβάνει το 2016 CFDA Fashion Icon Award

Η «Queen Bey», όπως αποκαλείται ευρέως πλέον η Knowles, γεννήθηκε τον Σεπτέμβριο του 1981 και έχει γίνει σύμβολο του γυναικείου δυναμισμού σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ έχει διευρύνει τη σφαίρα της επιρροής της στη μόδα, τα δικαιώματα των γυναικών και των μειονοτήτων και της θετικής εικόνας του σώματος.

Η Knowles έγινε γνωστή ως βασική τραγουδίστρια του γυναικείου συγκροτήματος Destiny’s Child. Η πρώτη της σόλο ηχογράφηση ήταν το 2002, σε συνεργασία με τον Jay-Z – τον οποίο και παντρεύτηκε το 2008 – στο κομμάτι «03 Bonnie and Clyde». Την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε το πρώτο της σόλο άλμπουμ, το «Dangerously in Love».

Οι ρόλοι στο Pink Panther και Dreamgirls ακολούθησαν το 2006, καθώς και το δεύτερο άλμπουμ της, το «B’Day». Το 2005, αυτή και η μητέρα της, Tina Knowles (η οποία είχε σχεδιάσει όλα τα σύνολα των εμφανίσεων των Destiny’s Child), λάνσαραν την «House of Déreon», μια προσιτή φίρμα, που πήρε την ονομασία της από την γιαγιά της Kowles, η οποία έβγαζε τα προς το ζην ως σιδερώνοντας ρούχα.

Τον Δεκέμβριο του 2013, κυκλοφόρησε τον πέμπτο δίσκο της στο iTunes με καθόλου διαφήμιση, αψηφώντας τους κανόνες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Ένα χρόνο αργότερα, εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Times. Η Knowles τραγούδησε επίσης κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του Super Bowl – του μεγαλύτερου τηλεοπτικού event στην Αμερική – τόσο το 2015 όσο και το 2016.

Το 2016, η Knowles λάνσαρε το μεγαλύτερο εγχείρημά της στον κόσμο της μόδας: μια σειρά ρούχων με το όνομα «Ivy Park», σε συνεργασία με τον Sir Philip Green της Arcadia Group. Συνδυάζοντας το casual με το σπορ, η συλλογή διατέθηκε στα Topshop, αλλά και στα καταστήματα Nordstrom, όπως και στο Net-a-Porter.