ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή της Burberry, Christopher Bailey, η καμπάνια των Χριστουγέννων αποτελούσε πάντα μία εορταστική εκδήλωση με τη συμμετοχή και την παρουσία πολλών διασημοτήτων.
Αξίζει να θυμιθούμε το 2016, όταν η ιστορία του ιδρυτή του κορυφαίου brand ειπώθηκε μέσα από μία ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστές του Sienna Miller, Lily James και Domhnall Gleeson. Το 2015 ήταν η στιγμή του Billy Elliot, η ιστορία του οποίου αποτέλεσε έμπνευση για το εορταστικό φιλμ της Burberry, με την συμμετοχή των Romeo Beckham, Julie Walters και Rosie και Toby Huntington-Whiteley.
Άραγε ποια είναι τα σχέδια του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρείας Riccardo Tisci, που ανέλαβε τα ηνία το Μάρτιο, για τη φετινή εορταστική περίοδο; Η λίστα των σταρ που πήραν μέρος στην καμπάνια έγινε γνωστή την 1η Νοεμβρίου και αποδεικνύει ότι θα είναι εξίσσου λαμπερή αλλά με εντελώς διαφορετικό concept.
H Kristin Scott Thomas, o Matt Smith, η M.I.A, η Naomi Campbell και η μητέρα της Valerie Morris-Campbell έχουν φωτογραφηθεί από τη Βρετανή καλλιτέχνη Juno Calypso. Το νέο φιλμ και η σειρά με τις φωτογραφίες θα παρουσιαστούν σε όλα τα κανάλια της Burberry στις 13 Νοεμβρίου, αλλά η εταιρεία έδωσε μία πρώτη γεύση δημοσιοποιώντας τα πορτρέτα του κάθε μέλους της καμπάνιας, ντυμένα με τη συλλογή του Tisci για την πρώτη κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι 2019.
Κάθε φωτογραφία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη ώστε το πρόσωπο του πρωταγωνιστή να μοιάζει με διπλή ψευδαίσθηση και όχι με κλασσική εικόνα. Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα ίχνος που να παραπέμει στο κλίμα των Χριστουγέννων. Εν αναμονή της νέας καμπάνιας λοιπόν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εθνική Τράπεζα: Ολοκλήρωσε τη διασύνδεση με καλώδιο μεταφοράς δεδομένων Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας
- Πού ξοδεύουν τα δισεκατομμύρια τους τα Χριστούγεννα οι πλουσιότεροι του κόσμου
- H Intralot, οι λαμπρές υπεραξίες (76%) του στρατηγικού επενδυτή Σου Κιμ και ο ρόλος του την επόμενη μέρα
- Οι 10 Ευρωπαίοι δισεκατομμυριούχοι κληρονόμοι κάτω των 35 ετών