ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αξίζει να θυμιθούμε το 2016, όταν η ιστορία του ιδρυτή του κορυφαίου brand ειπώθηκε μέσα από μία ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστές του Sienna Miller, Lily James και Domhnall Gleeson. Το 2015 ήταν η στιγμή του Billy Elliot, η ιστορία του οποίου αποτέλεσε έμπνευση για το εορταστικό φιλμ της Burberry, με την συμμετοχή των Romeo Beckham, Julie Walters και Rosie και Toby Huntington-Whiteley.
Άραγε ποια είναι τα σχέδια του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρείας Riccardo Tisci, που ανέλαβε τα ηνία το Μάρτιο, για τη φετινή εορταστική περίοδο; Η λίστα των σταρ που πήραν μέρος στην καμπάνια έγινε γνωστή την 1η Νοεμβρίου και αποδεικνύει ότι θα είναι εξίσσου λαμπερή αλλά με εντελώς διαφορετικό concept.
H Kristin Scott Thomas, o Matt Smith, η M.I.A, η Naomi Campbell και η μητέρα της Valerie Morris-Campbell έχουν φωτογραφηθεί από τη Βρετανή καλλιτέχνη Juno Calypso. Το νέο φιλμ και η σειρά με τις φωτογραφίες θα παρουσιαστούν σε όλα τα κανάλια της Burberry στις 13 Νοεμβρίου, αλλά η εταιρεία έδωσε μία πρώτη γεύση δημοσιοποιώντας τα πορτρέτα του κάθε μέλους της καμπάνιας, ντυμένα με τη συλλογή του Tisci για την πρώτη κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι 2019.
Κάθε φωτογραφία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη ώστε το πρόσωπο του πρωταγωνιστή να μοιάζει με διπλή ψευδαίσθηση και όχι με κλασσική εικόνα. Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα ίχνος που να παραπέμει στο κλίμα των Χριστουγέννων. Εν αναμονή της νέας καμπάνιας λοιπόν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα