Μπορεί τα μοντέλα να τραβούν τα φλας των φωτογράφων κατά κύριο λόγο στις πασαρέλες της μόδας, ωστόσο η βιομηχανία των media και οι Fashionistas ενδιαφέρονται εξίσου για το πως ντύνονται όταν δεν «καλπάζουν» στα catwalks εμβληματικών οίκων μόδας.

Μάλιστα το ενδιαφέρον αυτό των φανατικών ακολούθων της μόδας φαίνεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι η φράση «model off-duty style» (στο στιλ των μοντέλων στην καθημερινότητα τους) εμφανίζει 362 εκ. διαφορετικά αποτελέσματα στην μηχανή αναζήτησης της Google .

Το στιλ των μοντέλων, λοιπόν, όταν βρίσκονται «εκτός υπηρεσίας», έχει την δική του ιστορία και εξέλιξη. Ξεκινάει σαν τάση στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, με τα μοντέλα να τιμούν τότε τα skinny jeans του Alexander Wang, μια απλή μπλούζα και ένα statement «Velocite» jacket, σε συνδυασμό με ένα ατημέλητο-επιμελημένο μαλλί, δίνοντας μια casual χροιά στο look. Βέβαια μέχρι φέτος δεν έχουν αλλάξει πολλά, μόνο η προσθήκη των Dr Martens που αποθεώνονται από την Κέα Γκέρμπερ, Τζίτζι και Μπέλα Χαντίντ, Κάντις Σγάναπουλ, Χέιλι Μπάλντουιν και Κένταλ Τζένερ.

Οι συγκεκριμένες μπότες, που συγκαταλέγονται στις combat boots, βρίσκονται στις τάσεις αυτή την στιγμή, καθώς δέσποζαν στις πασαρέλες των Prada, The Row, Bottega Veneta και Alexander McQueen, οπότε γίνονται αυτόματα ένα απαραίτητο αξεσουάρ στην γκαρνταρόμπα κάθε λάτρη της μόδας.

Παράλληλα, καθώς τα μοντέλα καθορίζουν την μόδα, οι πωλήσεις των Dr Martens, που προτιμούνται από τα διάσημα supermodels-influencers, εκτοξεύθηκαν στα ύψη, παρουσιάζοντας άνοδο 70%. Η εταιρεία από το 2014 όταν και εξαγοράστηκε από την Permira  τριπλασίασε σχεδόν τα κέρδη σε 454 εκ. λίρες.