Η Swatch Group λανσάρει το νέο της ρολόι πολυτελείας σε χαμηλή τιμή σε συνεργασία με την διάσημη ελβετική ωρολογοποιία Blancpain, τιμώντας το πρώτο αυθεντικό καταδυτικό ρολόι: το Fifty Fathoms.

Τα Bioceramic Scuba Fifty Fathoms, είναι μια σειρά από πέντε ρολόγια των οποίων τα χρώματα και τα σχέδια αντικατοπτρίζουν κάθε έναν από τους ωκεανούς του κόσμου.

1

Θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα καταστήματα Swatch παγκοσμίως από τις 9 Σεπτεμβρίου και θα κοστίζουν 400 δολάρια, τιμή πολύ χαμηλή σε σύγκριση με τα δεκάδες χιλιάδες δολάρια που κοστίζει ένα ρολόι Blancpain.

Πρόκειται για την δεύτερη στρατηγική κίνηση της Swatch να προσφέρει οικονομικές εκδόσεις premium ρολογιών.

Η πρώτη ήταν η περυσινή συνεργασία της με την Omega για την δημιουργία του MoonSwatch, το οποίο δέχθηκαν με ενθουσιασμό οι αγοραστές που σχημάτισαν ουρές στα καταστήματα, από τη Μελβούρνη έως τη Γενεύη, για να το αποκτήσουν.

Μάλιστα, η Swatch μόλις κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση της συλλογής σε μια προσπάθεια να τονώσει ξανά το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη συνεργασία.

Μετά από την πρωτοφανή άνοδο της ζήτησης για ακριβά ρολόγια από κορυφαίες ελβετικές μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το ενδιαφέρον για αυτά έχει έχει μειωθεί εν μέσω της επιβράδυνσης της παγκόσμιας οικονομίας, της αύξησης των επιτοκίων και του διογκούμενου πληθωρισμού.

Η εξέλιξη αυτή οδήγησε σε βουτιά τις τιμές των πιο δημοφιλών ρολογιών στη δευτερογενή αγορά.

Τα ρολόγια Fifty Fathoms δημιουργήθηκαν πριν από 70 χρόνια και θεωρούνταν το πρώτο σύγχρονο ρολόι των δυτών. Ήταν δημοφιλή στους στρατιωτικούς δύτες στη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ.

Ο διάσημος ωκεανογράφος Κουστώ επέλεξε το ρολόι για την ομάδα των δυτών του κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας του The Silent World, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα νέα ρολόγια χρησιμοποιούν τη μηχανική κίνηση SISTEM51 της Swatch, έχουν φωτεινούς δείκτες και δείκτες ώρας και φέρουν την ένδειξη «Χωρίς ακτινοβολίες» συμβαδίζοντας με τα ιστορικά ρολόγια της Blancpain.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, τα ρολόγια είναι αδιάβροχα στα 50 μέτρα – ή 300 πόδια.

Διαβάστε ακόμη:

Under Armour: Ο βετεράνος της μόδας John Varvatos αναλαμβάνει τα ηνία ως επικεφαλής σχεδιαστής

Hodinkee: Η εταιρεία πώλησης ρολογιών πολυτελείας απολύει το 20% των εργαζομένων της

Τα άγνωστα ρολόγια πολυτελείας που κοστίζουν κατά μέσο όρο 250.000 δολάρια