Το νέο ξενοδοχείο του εστιατορίου Nammos με τίτλο Nammos Hotel Mykonos (ολοκληρώθηκε πέρσι) υποδέχεται τους φετινούς καλεσμένους του από τις 27 Απριλίου.

1

Η εταιρεία Nammos Hotels & Resorts αποτελεί μέρος της εταιρείας φιλοξενίας ADMO Lifestyle Holding (ADMO) – από την κοινοπραξία Alpha Dhabi και Monterock International. Πρόκειται για την πρώτη βουτιά του Nammos στο χώρο της φιλοξενίας.

Με μπάτλερ

Το Nammos Hotel Mykonos διαθέτει είκοσι έξι δωμάτια και σουίτες καθώς και τρεις βίλες με εικοσιτετράωρη υπηρεσία μπάτλερ. Οι βίλες αποτελούνται από εννιά δωμάτια η καθεμία και πριβέ πισίνες. Και αναρωτιέται κανείς: Ποια αρχιτεκτονική και μηχανική ιδιοφυία κατάφερε να χωρέσει τέτοια μεγέθη σε τετραγωνικά μέτρα που σε απλωσιά δεν φτάνουν ούτε στο νυχάκι της Ελούντας;

Λεπτομέρεια της Junior Suite στο Nammos Hotel Mykonos

Φυσικά, το ξενοδοχείο Nammos τιμάει το μυκονιάτικο πνεύμα της ξεγνοιασιάς άρα όλα τα δωμάτια προσπαθούν (εις μάτην) να διατηρήσουν το στιλ της απροσποίητης πολυτέλειας.

Τα μάρμαρα και οι χρυσές πινελιές μοιραία μαρτυρούν την περίσσεια χλιδής που χρεώνεται πεντακόσια ευρώ την ημέρα για το απλούστερο δωμάτιο τον Μάιο.

Εννοείται ότι το Nammos Hotel Mykonos συμπεριλαμβάνει υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας. Το επονομαζόμενο Nammos Spa προσφέρει γαλήνη, μασάζ και θεραπείες προσώπου ή σώματος καθώς και γυμναστήριο. Η αίθουσα γυμναστικής παραμένει ανοιχτή και προσβάσιμη όλο το εικοσιτετράωρο προσφέροντας όργανα γυμναστικής με την εντυπωσιακή υπογραφή Dior x Technogym.

Η πισίνα στη βίλα Infinity στο Nammos Hotel Mykonos Villas

Και ενώ το Nammos Hotels and Resorts έχει «ξαδέλφια» στις Μαλδίβες και στο Άμπου Ντάμπι, η Μύκονος παραμένει πρωτεύουσά του.

Περιχαρακωμένοι

Μέσα σε αυτό το κάστρο, περιτριγυρισμένοι από θάλασσα, οι θαμώνες απολαμβάνουν την απόλυτη ιδιωτική περιφρούρηση. Δεν χρειάζεται να συγχρωτιστούν με τουρίστες για να επιδοθούν στην απαραίτητη, αυτονόητη ανάγκη τους για εμπορικές συναλλαγές.

Chanel, Dior, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Fendi, Lowe, Gucci, Eres, Vilebrequin, Poupette St. Barthes, μεταξύ άλλων από τις κορυφογραμμές της παγκόσμιας μόδας. Παράλληλα, και οι ελληνικές εταιρείες Luisa World και η Kessaris βρίσκονται ανάμεσά τους.
Φέτος την μπουτίκ Chanel στο Nammos τριγυρίζει ένα αληθινό παγόνι, το σύμβολο της περηφάνιας και της ομορφιάς από το ίδιο το θεϊκό χέρι.
O Valentino στην ακτή Αμάλφι της νότιας Ιταλίας αγόρασε δικό του beach club

Ανωτερότητα

Όχι μόνο μετά την πανδημία και το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και με την αύξηση του πληθωρισμού, οι μεγάλοι οίκοι μόδας προσπαθούν να καθυποτάξουν τους δυνατότερους πελάτες προσφέροντάς τους όσο το δυνατόν πιο ιδιαίτερη εξυπηρέτηση.

Αυτό σημαίνει ότι θα τους ακολουθήσουν και στα αγαπημένα θερινά τους θέρετρα. Στη γαλλική ριβιέρα και στην Ακτή του Αμάλφι στην Ιταλία ακολουθούν τα χνάρια του Nammos στη Μύκονο. Εμβληματικοί οίκοι μόδας εξαγοράζουν διάσημα παραθαλάσσια κλαμπ, όπως ο Valentino που απέκτησε το Palazzo Avino (Παλάτσο -παλάτι- Αβίνο) στην Ακτή του Αμάλφι.

Ο περιζήτητος γάλλος σχεδιαστής Ζακμού (Jacquemus όπως ονομάζεται η φίρμα από το μικρό του όνομα), εξαγόρασε παραλιακό κλαμπ στο Σεν Τροπέ (St Tropez).

Η δημοσιότητα του καταστήματός του μέτρησε δέκα εκατομμύρια θεατές στο TikTok. Αυτό το μάρκετινγκ τούς ενδιαφέρει. Ο Louis Vuitton με το εστιατόριό του στο Σεν Τροπέ προσέγγισε 48.5 εκατομμύρια θεατές. Και όχι μόνο: Κέρδισε και ένα αστέρι Μισελέν για τη γαστρονομική του ανωτερότητα με τον σεφ Morί Σακό (Mory Sacko).

Όπως έχει πολλάκις επισημάνει το συγκεκριμένο σάιτ, η ακριβή μόδα θα γίνεται μόνο ακριβότερη.

Όπως και οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι.

Μύκονος, Nammos και μόδα στο κύμα: Οι πλούσιοι, πλουσιότεροι
Η μπουτίκ της Chanel στο Nammos