Αυτό σημαίνει ότι θα τους ακολουθήσουν και στα αγαπημένα θερινά τους θέρετρα. Στη γαλλική ριβιέρα και στην Ακτή του Αμάλφι στην Ιταλία ακολουθούν τα χνάρια του Nammos στη Μύκονο. Εμβληματικοί οίκοι μόδας εξαγοράζουν διάσημα παραθαλάσσια κλαμπ, όπως ο Valentino που απέκτησε το Palazzo Avino (Παλάτσο -παλάτι- Αβίνο) στην Ακτή του Αμάλφι.
Ο περιζήτητος γάλλος σχεδιαστής Ζακμού (Jacquemus όπως ονομάζεται η φίρμα από το μικρό του όνομα), εξαγόρασε παραλιακό κλαμπ στο Σεν Τροπέ (St Tropez).
Η δημοσιότητα του καταστήματός του μέτρησε δέκα εκατομμύρια θεατές στο TikTok. Αυτό το μάρκετινγκ τούς ενδιαφέρει. Ο Louis Vuitton με το εστιατόριό του στο Σεν Τροπέ προσέγγισε 48.5 εκατομμύρια θεατές. Και όχι μόνο: Κέρδισε και ένα αστέρι Μισελέν για τη γαστρονομική του ανωτερότητα με τον σεφ Morί Σακό (Mory Sacko).
Όπως έχει πολλάκις επισημάνει το συγκεκριμένο σάιτ, η ακριβή μόδα θα γίνεται μόνο ακριβότερη.
Όπως και οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυξήσεις μισθών στα σώματα ασφαλείας: Ερώτηση ετοιμάζουν γαλάζιοι βουλευτές
- Ο υποκριτής Κικίλιας, τα βαριά πορτοφόλια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το Helikon και ο ΑΔΜΗΕ, το παρασκήνιο με την Phos Bank και την Εκκλησία, τι συμβαίνει με τον manager Μπρουμίδη, το νέο χάος στις Σπέτσες και ένα εφοπλιστικό quiz
- Ντόναλντ Τραμπ και Ευρωπαίοι προμηθευτές
- Η μάχη στις τηλεπικοινωνίες μετά την είσοδο της Volton και οι κινήσεις της ΔΕΗ
