Ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH αγόρασε μια ιστορική βίλα στις Κάννες της Γαλλίας, έναντι περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ (52,7 εκατ. δολάρια), με στόχο να προβάλλει τα εμπορικά σήματά του κατά τη διάρκεια των φεστιβάλ της πόλης που είναι γεμάτα διασημότητες, δήλωσαν πηγές που επικαλείται το bloomberg.

Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton θα χρησιμοποιήσει το ακίνητο των 12 υπνοδωματίων για να πραγματοποιεί αποκλειστικές επιδείξεις μόδας και εκδηλώσεις για τις εταιρείες της, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Louis Vuitton, Christian Dior και Moet & Chandon, κατά τις πληροφορίες.

1

Η συναλλαγή έκλεισε έναντι 46,5 εκατομμυρίων ευρώ τον Απρίλιο, εξαιρουμένων των επίπλων και των προμηθειών, όπως προκύπτει από αρχεία τα οποία είδε το Bloomberg. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες συμφωνίες ακινήτων που έχουν γίνει ποτέ στις Κάννες. Για την οποία μεσολάβησε το πρακτορείο Magrey & Sons.

Εκπρόσωπος της LVMH αρνήθηκε να σχολιάσει.

Villa Bagatelle, στις Κάννες πηγή: Magrey & Sons

Οι εταιρείες ειδών πολυτελείας και μόδας επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε ξενοδοχεία και εντυπωσιακές κατοικίες προκειμένου να φιλοξενούν κορυφαίους πελάτες, να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές γραμμές και να δημιουργήσουν ευκαιρίες βιωματικού μάρκετινγκ, ιδανικές για αναρτήσεις στο Instagram.

Η LVMH έχει επιδοθεί σε ένα μπαράζ αγορών ακινήτων διεθνώς, δαπανώντας ποσό ρεκόρ 2,45 δισ. ευρώ το 2023. Πρόσφατα αγόρασε μερίδιο σε έναν γαλλικό όμιλο ξενοδοχείων υψηλών προδιαγραφών.

Ο κολοσσός του Bernard Arnault σχεδιάζει να νοικιάζει τη βίλα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν οι τουρίστες συρρέουν στη γαλλική Ριβιέρα, αναφέρουν οι πηγές.

Η Villa Bagatelle βρίσκεται σε έναν λόφο με θέα στην πόλη και τη Μεσόγειο. Το ακίνητο σε στιλ Art Deco διαθέτει δύο εξωτερικές πισίνες, μία εσωτερική πισίνα, κήπους με βεράντες και μπορεί να φιλοξενήσει 14 μέλη προσωπικό.

Χτίστηκε το 1928 και είχε μια σειρά από ιδιοκτήτες υψηλού προφίλ, μεταξύ των οποίων οι Αρμένιοι δισεκατομμυριούχοι αδελφοί Sarkisov, ο τραπεζίτης Anatoly Motylev και ο Αλγερινός επιχειρηματίας Rafik Khalifa, σύμφωνα με τη Le Monde.

Villa Bagatelle, στις Κάννες πηγή: Magrey & Sons

Οι Κάννες φιλοξενούν το φημισμένο Φεστιβάλ Κινηματογράφου κάθε Μάιο και την κορυφαία εκδήλωση της διαφημιστικής βιομηχανίας, το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lion, τον Ιούνιο. Και τα δύο είναι γνωστά για την προσέλκυση διασημοτήτων της Α-list σε πολυτελή πάρτι σε βίλες και γιοτ.

Η LVMH αποτελεί ήδη βασικό παράγοντα των εκδηλώσεων, με τα brands της να ντύνουν αστέρια και να διοργανώνουν δεξιώσεις.

Στο φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, ο Dior διοργάνωσε ένα πάρτι δίπλα στην πισίνα, στο οποίο συμμετείχαν το σούπερ μόντελ Naomi Campbell και η ηθοποιός Anya Taylor-Joy.

Τον Φεβρουάριο, η LVMH ανακοίνωσε ότι ξεκινά έναν βραχίονα ψυχαγωγίας με σκοπό να ενισχύσει την ελκυστικότητα των εμπορικών της σημάτων. Στόχος της είναι να επεκτείνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ για τις διάφορες μάρκες της σε premium κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και ακουστικές παραγωγές.

Διαβάστε επίσης:

Dennison: Η επιστροφή του ιστορικού brand ρολογιών με σχεδιαστικό DNA από την Rolex και την Piguet

Η Louise Trotter είναι η νέα Creative Director της Bottega Veneta

Galliano out