Τα καρό μοτίβα συμβολίζουν την παράδοση, την χειροτεχνία, την ποιότητα και την αυτοπεποίθηση.
Πριν 50 χρόνια, τρία διαφορετικά καρό υφάσματα προσφέρονταν στη λίστα επιλογών αποκλειστικά για την Porsche 911 Turbo.
Μόνο το 1976 εμφανίστηκαν και στο μοντέλο 911. Μέχρι σήμερα, αυτό το κλασικό σχέδιο με καρό παραμένει διαχρονικό και κομψό – τόσο στην πασαρέλα όσο και στο σπορ αυτοκίνητο.
Η ημέρα που ο Anatole Lapine ξύπνησε και αποφάσισε να φορέσει ένα καρό παντελόνι ήταν η ημέρα που ο αρχισχεδιαστής και η ομάδα του θα σκέφτονταν να συμπεριλάβουν τα καρό υφάσματα στο σχέδιο των εσωτερικών χώρων της Porsche. Η Dorothea Müller-Goodwyn εργάστηκε ως στυλίστρια στην Porsche από το 1970 έως το 1975 και από το 1978 έως το 2003. «Είχαμε έναν Σκωτσέζο συνάδελφο στην ομάδα μας που μου πρότεινε δύο παραδοσιακούς κατασκευαστές καρό υφασμάτων από την πατρίδα του», θυμάται η Müller-Goodwyn, η οποία στη συνέχεια επικοινώνησε και με τους δύο: Δυστυχώς, δεν ήταν σε θέση να μας προμηθεύσουν με υφάσματα με τις ποιότητες που απαιτούσαμε για το εσωτερικό των σπορ αυτοκινήτων. Χρειαζόμασταν υφάσματα ανθεκτικά στο φως και στην τριβή». Τελικά βρήκε έναν προμηθευτή 50 χιλιόμετρα μακριά από το Weissach, στο Dettingen unter Teck, στα σύνορα. Η πόλη αποτελεί έδρα της εταιρείας Berger, η οποία είχε τις προδιαγραφές που ήθελε η ομάδα Porsche Style και μπορούσε να υφάνει όλα τα σχέδια.
Τα καρό μοτίβα συνήθως έχουν ένα διασταυρωμένο σχέδιο που δημιουργείται όταν υφαίνονται μαζί νήματα διαφορετικών χρωμάτων. Οι Σκωτσέζοι φορούν μόνο τα καρό της οικογένειας τους, δεικνύοντας έτσι το σόι στο οποίο ανήκουν. Ωστόσο, σύμφωνα με τον σκωτσέζικο νόμο δεν απαγορεύεται να φορούν και άλλα καρό. Το παντελόνι του Lapine είχε ένα μπλε, πράσινο και μαύρο μοτίβο εμπνευσμένο από τα χρώματα του καρό Black Watch. Στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) του 1973 στη Φρανκφούρτη, η Porsche παρουσίασε την 911 RSR Turbo με ύφασμα καρό Black Watch. Έναν χρόνο αργότερα, η Louise Piëch έλαβε το 911 Turbo «No. 1», με ασημί χρώμα και εσωτερικό με δέρμα αγελάδας, και στο κέντρο του καθίσματος καρό McLaughlin και το λογότυπο της Porsche σε ένα φόντο ίδιου μοτίβου. Το όνομα του μοτίβου αυτό το κόκκινο και μπλε σκωτσέζικο καρό μπορεί επίσης να γραφτεί «MacLachlan».
Το 1974, ο αρχισχεδιαστής Lapine και η ομάδα του πρόσθεσαν το καρό Mackenzie – με μπεζ, κόκκινο, μπλε, λευκό και ελαιοπράσινο – στο τρίο των καρό. «Μετά την επιτυχία των αποκλειστικών καρό στο Turbo, το επόμενο μοντέλο το χρησιμοποιήσαμε επίσης στο απλό 911», εξηγεί η Müller-Goodwyn. Σήμερα, στην Porsche υπάρχει μια παράδοση να αξιοποιούνται κλασικά στοιχεία σχεδιασμού και να χρησιμοποιούνται σε καινούργια αυτοκίνητα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Πρόκειται για μια κοινή προσπάθεια της Porsche Exclusive Manufaktur και του τμήματος σχεδιασμού Style Porsche. Ως μέρος της στρατηγικής Heritage Design, δημιουργούνται ειδικά μοντέλα Lifestyle, τα οποία είναι εξοπλισμένα με ρετρό στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία βασίζονται συχνά σε υφάσματα που προκαλούν συναισθήματα και θυμίζουν ξεχασμένους χρόνους, ενώ παράλληλα μεταφέρουν τις αξίες της μάρκας στο μέλλον.
Διαβάστε επίσης:
AUTO ATHINA 2024: Η μοναδική έκθεση Αυτοκινήτου στην Ελλάδα – 5 έως13 Οκτωβρίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας