ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
«Μετά από πολύ κόπο και εξαιρετικά σκληρή δουλειά …τα καταφέραμε», επισημαίνει στο mononews η Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη. Αναφέρεται στην εταιρεία Callista, που ίδρυσε και διευθύνει μαζί με τη Σίλια Σιγαλού.
Κλείνει δέκα χρόνια το ελληνικό μπραντ που άλλαξε τα δεδομένα στην ελληνική αγορά. Δημιουργώντας σοφιστικέ δερμάτινες τσάντες που φορούν Ελληνίδες με κοσμοπολίτικο χαρακτήρα. Αποδείχθηκε δηλαδή ότι το εγχείρημά τους δεν επρόκειτο καθόλου για πυροτέχνημα (όπως τυγχάνουν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις του είδους). Αλλά για εταιρεία αισθητικής με ξεκάθαρο ορίζοντα και μελετημένα βήματα εξέλιξης. Αφορμή για τη συνέντευξη, τα δέκα χρόνια της Callista, που οι δύο ιδιοκτήτριες γιόρτασαν με μία φαντασμαγορική γιορτή στο ….
Δέκα χρόνια γεμάτα αγωνία και χαρά
«Ξέρετε, όταν ξεκινήσαμε οι προσδοκίες μας ήταν μηδαμινές και οι αντοχές μας πολύ λίγες», διευκρινίζει η Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη. «Με έναν μαγικό τρόπο, μήνα με τον μήνα και χρόνο με τον χρόνο καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα που πάνω από όλα θέλει το καλό της εταιρείας και που αγαπάει κάθε τί καινοτόμο (και πολλές φορές απίστευτο) έχουμε στο μυαλό μας να δημιουργήσουμε».
Δέκα χρόνια από την καρδιά της ελληνικής κρίσης μέχρι σήμερα, «γεμάτα αγωνίες, χαρές, λύπες αλλά πάνω από όλα πίστη στο προϊόν και στους ανθρώπους μας».
Επετειακά μοντέλα
Την επέτειο τίμησαν και με μία νέα συλλογή. Δύο νέες Tote Bags σε μεσαίο και μίνι μέγεθος, που ανανεώνουν το εμβληματικό πρώτο μοντέλο της εταιρείας, που στάθηκε αφορμή για να καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού και να ανοίξει τα φτερά της στην ελληνική και διεθνή αγορά.
Την επετειακή συλλογή συμπληρώνει και ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που τιτλοφορείται Pandora. Πρόκειται για structured τσάντα με καθαρές γραμμές, σοφιστικέ στιλ, άνεση στις κινήσεις, εμπλουτισμένο με τις αρετές της διαχρονικότητας. Σε δύο μεγέθη και δύο χρώματα, μαύρο και ταμπά, με το σύμβολο του brand να κυριαρχεί σαν διακοσμητικό στοιχείο.
«Ανάγκη για την ιδανική καθημερινή τσάντα»
Το 2013 ελάχιστες γυναίκες μπορούσαν να αγοράζουν τσάντες επιπέδου, ακόμη και αν πουλιούνταν σε αναλογική σχέση ποιότητας τιμής. Έφεραν όμως κάτι καινούργιο στην ελληνική αγορά, δεν μπορούσε να το παραβλέψει κανείς.
«Η Callista δημιουργήθηκε από την ανάγκη της Σίλιας και τη δικιά μου για την ιδανική καθημερινή τσάντα, για την τσάντα που η σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα θα κρατάει -χωρίς να μειώσει ούτε στο ελάχιστο το στυλ της – όλη την ημέρα», διευκρινίζει η Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη. «Αυτή ήταν η πρώτη μας επιθυμία και προσπαθούμε ακόμα και σήμερα να την τηρούμε ευλαβικά. Φυσικά και δίνουμε εξαιρετική προσοχή στα δέρματα και στις πρώτες ύλες μας αλλά και στην κατασκευή από τεχνίτριες, που είναι κοντά μας όλα αυτά τα χρόνια. Όταν αναφέρουμε λοιπόν ότι οι δημιουργίες μας είναι χειροποίητες, είναι πραγματικά χειροποίητες και αυτή είναι η αλήθεια μας που ποτέ δεν θα αλλάξουμε», τονίζει η Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη.
Η διατήρηση της επικαιρότητας
Ύστερα από δέκα χρόνια παραμένουν επίκαιρες, σχετικές με τις τάσεις και το πνεύμα των νέων. Διατηρώντας όμως και την ταυτότητα του brand.
«Η διατήρηση της επικαιρότητας και της συνέχειας της εταιρικής ταυτότητας μετά από δέκα χρόνια αποτελεί σημαντικό στόχο. Υπάρχουν μερικά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει η Callista έτσι ώστε να μπορέσει να κατανοήσει το κοινό της, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω αναλύσεων της αγοράς και των καταναλωτών, όπως έρευνες αγοράς ή μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επίσης, συνεχόμενη επένδυση στην επικοινωνία. Η εταιρεία πρέπει να επενδύει στην επικοινωνία και στο μάρκετινγκ, με στόχο να διατηρήσει την επικαιρότητα και την προβολή της στην αγορά. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω διαφημίσεων είτε συμμετέχοντας σε forum με θέμα την ελληνική επιχειρηματικότητα και φυσικά στα κοινωνικά δίκτυα».
Για τη διατήρηση της κοινωνικής διεισδυτικότητας παίζει ρόλο και «οι συνέργειες με καταξιωμένους δημιουργούς», επισημαίνει η Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη. «Για εμάς όμως το μεγάλο στοίχημα είναι να κρατήσουμε και να αξιοποιήσουμε τις ήδη υπάρχουσες αρχές μας τις οποίες και δεν αλλάζουμε. Η ποιότητα του δέρματος, η άριστη τεχνική και τέλος οι κλασικές γραμμές των προϊόντων μας παραμένουν στις αδιαπραγμάτευτες αρχές μας για να μπορέσουμε να μιλάμε με υπερηφάνεια για το brand και στα επόμενα δέκα χρόνια».
«Είμαστε σε ανοδική πορεία»
Η εταιρεία των Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη και Σίλια Σιγαλού μοιάζει ότι μεγαλώνει. Δημιούργησαν πλέον γέφυρα προσθέτοντας στα προϊόντα τους την κατασκευή υποδημάτων, μια πολύ δύσκολη πίστα. Εισήγαγαν επίσης ανδρική σειρά, την οποία μελλοντικά θα εμπλουτίσουν. Όλα αυτά υποδηλώνουν κερδοφορία. «Όντως, τα τελευταία χρόνια είμαστε σε ανοδική πορεία και σε επίπεδο κερδοφορίας και πολύ ευχαριστημένοι για αυτό. Το 2022 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά από άποψη μεγεθών καθώς πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέση στην αρχή της. Το ίδιο καλά έχει ξεκινήσει και το 2023 αλλά προς το παρόν είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι». Ταυτόχρονα όμως δεν αποκλείουν την πιθανότητα να επεκταθούν στο εξωτερικό -μια σκέψη υπό διερεύνηση που βέβαια θα μελετηθεί παράλληλα με τη διατήρηση ή ενίσχυση της παρουσίας τους στην ελληνική αγορά. Με επέκταση εννοούν ίσως την πιθανότητα καταστήματος στο εξωτερικό… Αφού μεμονωμένες τσάντες ήδη στέλνουν στο εξωτερικό μέσω eshop.
Κάθε γυναίκα εκφράζεται μοναδικά μέσω μόδας
Η γυναίκα που επιλέγει τα προϊόντα της Callista εκπέμπει συνήθως έναν συνδυασμό αυτοπεποίθησης και κομψότητας. «Οι δημιουργίες της Callista στοχεύουν να αναδείξουν τη θηλυκότητα και να προσφέρουν μια αίσθηση πολυτέλειας και κομψότητας όλες τις ώρες. Η γυναίκα που κρατά Callista μπορεί να είναι αυτοδημιούργητη, με σαφή αισθητική και δικό της στυλ. Είναι κάποια που εκτιμά τα υψηλής ποιότητας υφάσματα, τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι κάθε γυναίκα έχει τον δικό της μοναδικό τρόπο να εκφράζει τον εαυτό της μέσω της μόδας. Η τσάντες μας δίνουν τη δυνατότητα στις γυναίκες να επιλέγουν από μια ποικιλία στυλ και σχεδίων, προσφέροντας την ευελιξία να βρουν κομμάτια που ταιριάζουν στο δικό τους προσωπικό στυλ και προτιμήσεις. Είναι μια από εμάς», καταλήγουν οι δύο ιδιοκτήτριες. Τις πολύ ξεχωριστές, θα μπορούσε κανείς να προσθέσει εν κατακλείδι…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα αυγά μειώνουν τη χοληστερόλη, υποστηρίζει νέα μελέτη
- Μητσοτάκης σε εκδήλωση Bloomberg: Η πλειοψηφία μας είναι σταθερή, εκλογές θα γίνουν το 2027
- Βορίδης: Δεν κινδυνεύει η κυβερνητική σταθερότητα μετά τη διαγραφή Σαμαρά
- AEGEAN: Πιστοποίηση του Extra Schengen cip lounge στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών από την TÜV AUSTRIA