ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Volvo Cars έθεσε έναν φιλόδοξο στόχο, να πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030, επιταχύνοντας τα σχέδιά της μετά την άνοδο των πωλήσεων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Το σουηδικό brand που ανήκει στους Κινέζους λανσάρει μία νέα σειρά σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θα παρουσιάσει το δεύτερο μοντέλο που κινείται μόνο με μπαταρίες, την Τρίτη. Προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα από τις πρόσφατες αποφάσεις των ανταγωνιστών της για τα EV, τα ηλεκτρικά οχήματα της Volvo θα είναι διαθέσιμα προς πώληση μόνο στο διαδίκτυο, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση.
«Επιλέγουμε να επενδύσουμε στο μέλλον – στα ηλεκτρικά οχήματα και το διαδίκτυο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Hakan Samuelsson. «Είμαστε πλήρως επικεντρωμένοι στο να εξελιχθούμε σε ηγέτη του αναπτυσσόμενου premium ηλεκτρικού τμήματος”.
Η κίνηση της Volvo ακολουθεί τις ανάλογες κινήσεις των ανταγωνιστών της, όπως η Jaguar Land Rover, η General Motors και η Volkswagen.
Παράλληλα, η απόφαση της ανακοινώθηκε λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση ότι η Volvo και η Geely Automobile Holdings, που αμφότερες ανήκουν στην μητρική Zhejiang Geely Holding, εγκατέλειψαν το σχέδιο συγχώνευσης που είχαν προκειμένου να επιταχύνουν τους ρυθμούς ανάπτυξης τους. Οι δύο εταιρείες θα μοιράζονται πλατφόρμες αυτοκινήτων, λογισμικά και προηγμένη συνδεσιμότητα, και θα μεταφέρουν τα συστήματα κινητήρων τους σε μία ξεχωριστή μονάδα.
Με την στήριξη των Κινέζων ιδιοκτητών της, η Volvo αύξησε τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2017, όταν είπε για πρώτη φορά ότι σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά τα οχήματα που βασίζονται σε κινητήρες καύσης. Ωστόσο, η εταιρεία διαθέτει μόνο ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με τη δική της επωνυμία στην αγορά, το compact crossover XC40 Recharge.
Επιπλέον, η Polestar, η οποία ανήκει από κοινού στη Volvo και τη Geely, παρουσίασε τον ανταγωνιστή του Model 3 της Tesla, το 2019.
Η Volvo δήλωσε στο παρελθόν ότι θα επενδύσει περίπου το 5% των ετήσιων εσόδων της στην έρευνα και ανάπτυξη, και αυτό το ποσό θα είναι αρκετό για να χρηματοδοτήσει την προώθηση των EV, δήλωσε ο Samuelsson σε δημοσιογράφους. Η εταιρεία πούλησε περισσότερα από 660.000 αυτοκίνητα πέρυσι και ανέφερε ετήσια έσοδα 263 δισεκατομμυρίων σουηδικών κορώνων (31,2 δισεκατομμύρια δολάρια).
Μέχρι το 2025, η Volvo αναμένει ότι τα μισά από τα αυτοκίνητα που πουλά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά και τα άλλα μισά θα είναι υβριδικά. Η Volvo πουλά αυτοκίνητα στο διαδίκτυο μέσω της Care by Volvo, από το 2016.
Η ιδέα του Care by Volvo θα επεκταθεί τώρα ώστε να περιλαμβάνει ολοκληρωμένες πωλήσεις, με ένα πακέτο για συντήρηση, οδική βοήθεια καθώς και ασφάλιση. Όλες οι διαδικτυακές αγορές θα ολοκληρώνονται σε μια μη διαπραγματεύσιμη σταθερή τιμή μέσω του ιστότοπου της Volvo, ενώ οι έμποροι θα παραμείνουν τμήμα της διαδικασίας πωλήσεων, υπηρεσιών και παράδοσης, δήλωσε η Volvo.
«Πρόκειται για την οικοδόμηση των σχέσεων με τους πελάτες», είπε ο Samuelsson. «Πρέπει να έχουμε έναν συνδυασμό προσωπικών σχέσεων με τους πελάτες» και «πολύ ισχυρών ψηφιακών εργαλείων και κέντρων φροντίδας».
Volvo Cars: Το πιο extreme crash test στην ιστορία της
Volvo: Βοηθά το Γκέτεμποργκ να γίνει κλιματικά ουδέτερο έως το 2030
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1