ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο κοινός τίτλος της αυτοκινητοβιομηχανίας κατέγραψε άνοδο μέχρι και 29% κατά τη συνεδρίαση της Τρίτης, όταν ανακοίνωσε τα σχέδια της για την υιοθέτηση ενιαίων βασικών τεχνολογιών σε όλη τη βιομηχανική αυτοκρατορία της και την κατασκευή έξι εργοστασίων μπαταριών, μόνο στην Ευρώπη.
Η κίνηση της μετοχής θύμισε το short squeeze που ανέδειξε για λίγο την VW στην εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, το 2008. Οι τρεις βασικοί μέτοχοι της – η οικογένεια Porsche και Piech, το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας και το Κατάρ – κατέχουν το 90% των κοινών μετοχών που βρίσκονται σε κυκλοφορία.
Η VW στοχεύει σε 1 εκατομμύριο πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων φέτος και επιδιώκει να αναδειχθεί σε παγκόσμια ηγέτιδα της αγοράς EV έως το 2025 το αργότερο, όπως επισήμανε. Μέχρι το 2030, το ποσοστό των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη αναμένεται να ανέλθει στο 60% των παραδόσεων της.
«Θα επιταχύνουμε το ταξίδι μας για μετασχηματισμό το 2021 και έπειτα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Herbert Diess σε δημοσιογράφους. Το νεοσυσταθέν διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας «είναι έτοιμο να εκτοξεύσει την αξία της», είπε.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης προχωρά σε αναδιάρθρωση των εκτεταμένων δραστηριοτήτων της προκειμένου να απελευθερώσει κεφάλαια για νέες τεχνολογίες, καθώς σκοπεύει να κατασκευάσει τον μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων του κλάδου.
Η εταιρεία λανσάρει πολλά νέα μοντέλα με μπαταρία, έχει παρουσιάσει το πιο τολμηρό σχέδιο για να δώσει ώθηση στην παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη και έχει συνάψει συμφωνία με τα συνδικάτα για τη μείωση περισσότερων θέσεων εργασίας στη Γερμανία.
Η VW δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει μια προσέγγιση «πλατφόρμας» για να αξιοποιήσει τις οικονομίες κλίμακας στις 12 σταθερές μάρκες αυτοκινήτων και να αυξήσει την αποτελεσματικότητα της ανάπτυξης τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων λογισμικού, μπαταριών και υποδομής φόρτισης.
Παράλληλα, σχεδιάζει να δώσει ώθηση στις λειτουργίες λογισμικού της με 10.000 υπαλλήλους, καθώς αναπτύσσει χαρακτηριστικά αυτόματης οδήγησης και λειτουργικά συστήματα εντός του αυτοκινήτου. Με τις συγκεκριμένες προσλήψεις η VW θα εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λογισμικού της Ευρώπης πίσω από την SAP SE, βελτιώνοντας τις πιθανότητες της να φτάσει στα επίπεδα της Tesla.
Πώς κινήθηκαν οι μονάδες της Volkswagen πέρυσι:
-Τα λειτουργικά κέρδη της ομώνυμης μάρκας επιβατικών αυτοκινήτων της, υποχώρησαν στα 454 εκατομμύρια ευρώ το 2020, από 3,8 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019
-Το τμήμα της Audi, το οποίο ηγείται της επέκτασης λογισμικού του ομίλου, εμφάνισε μείωση λειτουργικών κερδών στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ από 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ
-Η Porsche, το πιο κερδοφόρο εμπορικό σήμα του ομίλου, βγήκε από την πανδημία σχεδόν αλώβητη, με 4 δισ. ευρώ λειτουργικά κέρδη έναντι 4,2 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά
Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει βελτίωση της κερδοφορίας φέτος. Διατήρησε τις προτάσεις μερισμάτων αμετάβλητες, ακόμη και όταν οι αναλυτές έκαναν λόγο για περικοπές και τόνισε ότι η αύξηση των παραδόσεων οχημάτων θα ενισχύσει σημαντικά τα έσοδα.
Το αργότερο έως το 2025, η VW θέλει να έχει λειτουργική απόδοση στις πωλήσεις από 7% έως 8%.
Διαβάστε ακόμα:
Volkswagen: Θα περικόψει 5.000 θέσεις εργασίας μέσω προγραμμάτων πρόωρης συνταξιοδότησης
Volvo: Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στροφή στις online πωλήσεις από το 2030
Volkswagen: Έτοιμη να εισάγει την Porsche στο χρηματιστήριο
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»
- Πολυτεχνείο: Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- ΗΠΑ: Σύμφωνα με τους New York Times ο Μπάιντεν έδωσε το πράσινο φως στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία