ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα μονάδα θα συγκεντρώσει την επεξεργασία πρώτων υλών, την ανάπτυξη μπαταριών και τη διαχείριση των έξι μελλοντικών ευρωπαϊκών εργοστασίων κυψελών της, δήλωσε η εταιρεία τη Δευτέρα. Θα εστιάσει επίσης στο σχεδιασμό νέων επιχειρηματικών μοντέλων γύρω από την επαναχρησιμοποίηση των μπαταριών αυτοκινήτων που έχουν πεταχτεί και την ανακύκλωση.
«Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ισχυρές, φθηνές και βιώσιμες μπαταρίες οχημάτων, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε ενεργοί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας των μπαταριών», δήλωσε ο Thomas Schmall, επικεφαλής ανάπτυξης της VW. «Τώρα δεσμεύουμε τη δύναμή μας στην Σάλτσγκιτερ, με στόχο να προωθήσουμε την καινοτομία».
Ο μελλοντικός κόμβος μπαταριών της VW στη γερμανική πόλη θα ξεκινήσει την παραγωγή το 2025 για τα αυτοκίνητα της εταιρείας. Η αρχική του φάση θα έχει ετήσια χωρητικότητα 20 γιγαβατώρες, που θα αυξηθεί στα 40 γιγαβάτ σε μεταγενέστερο στάδιο. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να απασχολήσει περίπου 2.500 εργαζομένους στο εργοτάξιο, οι οποίοι θα είναι ως επί το πλείστο επανεκπαιδευμένο προσωπικό από ένα κοντινό εργοστάσιο κινητήρων.
Τα επόμενα πέντε χρόνια, η Volkswagen, η οποία είχε δηλώσει προηγουμένως ανοιχτή στην εισαγωγή της επιχείρησης μπαταριών στο χρηματιστήριο, σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 52 δισεκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων ηλεκτρικών οχημάτων, τη μεγαλύτερη επένδυση του κλάδου.
Διαβάστε ακόμη:
Volkswagen Group: Θα φτιάξουν δικές τους μπαταρίες!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές