• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Unilever: Το “πείραμα” της 4ήμερης εργασίας για ενίσχυση της παραγωγικότητας

    • Bloomberg


    Ο κολοσσός των καταναλωτικών αγαθών, Unilever, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εφαρμόσει δοκιμαστικά 4ήμερη εργασία στη Νέα Ζηλανδία, προκειμένου να βελτιώσει την ευημερία των εργαζομένων και να ενισχύσει την παραγωγικότητά τους.

    Και οι 81 εργαζόμενοι στη χώρα θα μπορούν να εργαστούν για τέσσερις ημέρες με πλήρη αμοιβή, δήλωσε την Τρίτη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Unilever Νέας Ζηλανδίας, Nick Bangs.

    Η πλειονότητα του προσωπικού εργάζεται στα κεντρικά γραφεία του ομίλου και στο κέντρο διανομής στο Όκλαντ, καθώς η εταιρεία σταμάτησε το 2015 τις εργασίες κατασκευής στην περιοχή.

    «Η πενθήμερη εργασία είναι πλέον ξεπερασμένη και δεν ενδείκνυται για τους σκοπούς της εταιρείας”, δήλωσε ο Bangs. “Στόχος μας είναι να αξιολογήσουμε την απόδοση με γνώμονα τα αποτελέσματα και όχι τον χρόνο της εργασίας”, συμπλήρωσε.

    Η δοκιμή, η οποία ξεκινά αυτόν τον μήνα και θα διαρκέσει για ένα χρόνο, περιορίζεται στη Νέα Ζηλανδία σε αυτό το στάδιο.

    Η Unilever θα συνεργαστεί με το University of Technology Business School του Σίδνεϊ για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων και θα διερευνήσει την πιθανότητα εφαρμογής του προγράμματος σε  ευρύτερη κλίμακα. Η εταιρεία απασχολεί 150.000 εργαζόμενους διεθνώς.

    Η Unilever σκοπεύει να μοιραστεί τα ευρήματα της δοκιμής με άλλες επιχειρήσεις της Νέας Ζηλανδίας. Ο Bang δήλωσε ότι η δυναμική για μια εβδομάδα τεσσάρων ημερών έχει αυξηθεί μετά την πανδημία οδηγώντας σε αλλαγές τις τυπικές εργασιακές πρακτικές.

    «Η διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, η αύξηση της παραγωγικότητας και η βελτίωση της ευεξίας βρίσκονται στην καρδιά της τετραήμερης εβδομάδας», είπε.

    “Στόχος της κίνησης είναι να αρθούν τα εμπόδια που περιορίζουν τη δημιουργία αξίας και επιβραδύνουν την ανάπτυξη”.

    Unilever: Εκτίναξη πωλήσεων από αντισηπτικά και παγωτά μέσα στην πανδημία

    Unilever: Κίκιζας και DECA «χτυπάνε» το Pummaro – Δεκέμβριο οι δεσμευτικές προσφορές

    Κώδωνα κινδύνου για τους εγκλωβισμένους ναυτικούς κρούουν Unilever, Procter & Gamble, Carrefour και άλλοι κολοσσοί του λιανεμπορίου

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ