ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ενώ κολοσσιαίες εμπορικές επιχειρήσεις όπως η Unilever Plc και η Procter & Gamble Co., έχουν ζητήσει τη λήψη μέτρων που θα επιτρέπουν περισσότερες αλλαγές πληρωμάτων των πλοίων στα λιμάνια, για την προστασία των εξαντλημένων ναυτικών και τη διασφάλιση ότι οι αλυσίδες εφοδιασμού δεν στηρίζονται στην καταναγκαστική εργασία, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο παραμένει σιωπηλός σχετικά με το θέμα, υποστηρίζει το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS).
«Η ισχύς της αλυσίδας εφοδιασμού της Amazon (και άλλων εταιρειών) είναι καθοριστική για την επιτυχία των ημερών όπως η Black Friday», έγραψαν ενώσεις, συμπεριλαμβανομένου του ICS, σε μια ανοιχτή επιστολή προς τον Μπέζος, την οποία γνωστοποίησαν με κοινή ανακοίνωση τους την Πέμπτη. «Χωρίς αυτούς τους ναυτικούς, το παγκόσμιο εμπόριο, όπως το γνωρίζουμε, θα έπαυε να υπάρχει.»
Η επιστολή προέτρεψε τον Μπέζος να ασκήσει πίεση στη νέα κυβέρνηση των ΗΠΑ και σε άλλους ηγέτες να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως “βασικούς εργάτες”.
Μια έρευνα του Bloomberg που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, περιλάμβανε περισσότερους από 40 ναυτικούς σε σχεδόν ανάλογο αριθμό πλοίων, που περιέγραψαν την επιδείνωση των συνθηκών που βιώνουν. Περίπου οι μισοί δεν είχαν εν ισχύ συμβάσεις και ορισμένοι δήλωσαν ότι δεν είχαν πληρωθεί για περισσότερο από δύο μήνες. Οι περισσότεροι παρέμεναν στα πλοία τους επί μήνες καθώς μετά τα κρούσματα που εντοπίστηκαν σε κρουαζιερόπλοια και εμπορικά πλοία, τους απαγορεύτηκε η άδεια να βγαίνουν στα λιμάνια.
«Δυστυχώς, περισσότεροι από 400.000 ναυτικούς, οι οποίοι στηρίζουν την κυκλοφορία των εμπορευμάτων σε όλο τον κόσμο, είναι σήμερα εγκλωβισμένοι στα πλοία τους, επειδή οι κυβερνήσεις δεν αναγνωρίζουν τον κρίσιμο ρόλο τους και δεν τους δίνουν προτεραιότητα για μεταναστευτικούς ή ταξιδιωτικούς σκοπούς”, αναφέρει η επιστολή προς τον Μπέζος.
Ορισμένοι ναυτικοί είναι στη θάλασσα για περισσότερο από ένα χρόνο, επισημαίνει η επιστολή, προσθέτοντας ότι περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου βασίζεται στη ναυτιλία και η επιτυχία και η κλίμακα των ημερών με προσφορές για τους καταναλωτές όπως το Cyber Monday, δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη συμβολή τους.
«Εν μέσω των πιο δύσκολών συνθηκών που έχουν υπάρξει ποτέ, συνέχισαν να μεταφέρουν τα αγαθά που χρειάζονται για να ικανοποιήσουν τη ζήτηση που δημιουργείται από διαδικτυακές πλατφόρμες συμπεριλαμβανομένης της Amazon», τονίζει η επιστολή.
SOS εκπέμπουν τα Ηνωμένα Έθνη και η Maersk: Ξεπέρασαν τις 400.000 οι εγκλωβισμένοι ναυτικοί
SOS εκπέμπουν 200.000 ναυτικοί που παραμένουν εγκλωβισμένοι στα πλοία
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Αγορά ιδίων μετοχών συνολικής αξίας 258.407 ευρώ
- Χατζηδάκης για ελληνοτουρκικά: Άδικο για την πορεία της χώρας να υπερισχύσουν κάποια υπερεγώ – Τι είπε για Καραμανλή
- Μηνάς Δήμος: Επιτακτική η ανάγκη για εκσυγχρονισμό των επιμελητηρίων – Εκδήλωση για το μέλλον του ΕΒΕΑ
- Αυτοκινητοβιομηχανία στην ΕΕ: Αυξήθηκαν οριακά οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο