Στην περικοπή εκατοντάδων θέσεων εργασίας θα προχωρήσει η TripAdvisor Inc. , σύμφωνα με πηγές, κίνηση που δείχνει την ανάγκη της εταιρείας να μειώσει τα κόστη της καθώς ο ανταγωνισμός από την Google εντείνεται.

Ο πάροχος online ταξιδιωτικών πληροφοριών θα μειώσει κατά περίπου 200 τους εργαζόμενους του, αναφέρουν οι ίδιες πηγές. Η εταιρεία είχε λίγο περισσότερους από 3.800 υπαλλήλους στα τέλη Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέταξε το Bloomberg. Εκπρόσωπος της TripAdvisor αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα, αλλά κατά τη διάρκεια μίας πρόσφατης τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη της εταιρείας, στελέχη της δήλωσαν ότι “με σύνεση μειώνει και προχωρά σε ανακατανομή των εξόδων της σε ορισμένα τμήματα προκειμένου να διατηρήσει την ισχυρή κερδοφορία της”.

Η Alphabet Inc. της Google έχει λανσάρει νέα εργαλεία αναζήτησης ταξιδιωτικών πληροφοριών που είναι ανταγωνιστικά με τις παροχές της TripAdvisor, προσθέτοντας παράλληλα τις δικές της κριτικές για ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλους προορισμούς. Η Google έχει επίσης γεμίσει τη μηχανή αναζήτησης για κινητά, με περισσότερες διαφημίσεις. Αυτό έχει αναγκάσει πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της TripAdvisor, να αγοράσουν περισσότερες διαφημίσεις από τον γίγαντα αναζήτησης για να παραμείνουν στο επίκεντρο της διαδικτυακής αναζήτησης.

Στις αρχές Νοεμβρίου, οι μετοχές της TripAdvisor κατέγραψαν απώλειες άνω του 20% σε μία ημέρα, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε πτωτικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου. Μάλιστα, επισήμανε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε ήταν “η Google που προωθεί τα δικά της ξενοδοχεία στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και αλλοιώνει την ποιότητα της διαδικτυακής κυκλοφορίας που θα είχε σε άλλη περίπτωση η TripAdvisor μέσα από δωρεάν συνδέσμους και θα της εξασφάλιζαν υψηλά περιθώρια κέρδους στη διαμόρφωση των τιμών των ξενοδοχείων λόγω των “χτυπημάτων” (κλικ)”.

“Η Google έχει γίνει πιο επιθετική”, επισήμανε ο CEO της TripAdvisor, Stephen Kaufer. “Δεν προβλέπουμε ότι αυτό πρόκειται να αλλάξει”.