Η Shiseido βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την CVC Capital Partners, προκειμένου να πουλήσει στο private equity το τμήμα με τα σαμπουάν και την πιο οικονομικά προσιτή σειρά περιποίησης δέρματος, έναντι ποσού που θα κυμανθεί μεταξύ 150 δισ. γιεν έως 200 δισ. γιεν (1,45 δισ. δολάρια-1,9 δισ. δολάρια), αναφέρει το bloomberg.

H κίνηση εντάσσεται στο σχέδιο της ιαπωνικής εταιρείας κατασκευής καλλυντικών να εστιάσει στα premium προϊόντα ομορφιάς, σύμφωνα με τις πληροφορίες.

Το διοικητικό συμβούλιο της Shiseido ετοιμάζεται να ψηφίσει σύντομα για την πώληση μέρους των δραστηριοτήτων της εταιρείας, που περιλαμβάνει τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών Tsubaki, τα οποία διατίθενται κυρίως στην Ιαπωνία, την Κίνα και σε άλλα μέρη της Ασίας.

Η μετοχή της Shisheido σημείωσε κέρδη 6,5% στην αγορά του Τόκιο, την μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή άνοδο από τον περασμένο Νοέμβριο. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι βρισκόταν σε συζητήσεις με την CVC Capital για να πουλήσει τη συγκεκριμένη μονάδα και ότι «δεν έχουν ληφθεί ακόμη επίσημες αποφάσεις».

Η Shiseido, που ιδρύθηκε πριν από περισσότερα από 140 χρόνια ως φαρμακείο στην περιοχή Ginza του Τόκιο, ανανεώνει το χαρτοφυλάκιό των προϊόντων της, καθώς το ξέσπασμα του κορονοϊού έχει αλλάξει τις συνήθειες της προσωπικής φροντίδας και της χρήσης καλλυντικών, προκαλώντας πλήγμα στις εταιρείες ομορφιάς. Ο τρόπος ζωής και η προσωπική φροντίδα αντιπροσώπευαν περίπου το 1/10 των εσόδων της εταιρείας το 2019, με τις ετήσιες πωλήσεις της να ανέρχονται περίπου στα 100 δισ. γιεν.

Οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και θα μπορούσαν να καθυστερήσουν ή ακόμη και να μην ολοκληρωθούν, αναφέρουν οι πληροφορίες.

Οι ιαπωνικές εταιρείες έχουν αρχίσει να παρακολουθούν στενά την εγχώρια αγορά και την υγεία των ισολογισμών τους, καθώς η πανδημία έβαλε τέλος στα διεθνή ταξίδια. Αυτό σημαίνει ότι αρκετές από αυτές επιθυμούν να απαλλαγούν από τα μη βασικά περιουσιακά στοιχεία τους, στο πλαίσιο της επανεξέτασης της στρατηγικής τους.

Η Shiseido επιδιώκει να αποχωρήσει από τις μη βασικές δραστηριότητες της μέχρι το τέλος του 2021, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Masahiko Uotani είπε πέρυσι ότι οι πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων μπορεί να είναι απαραίτητες καθώς η επιχείρηση δίνει προτεραιότητα στα μετρητά.

Για το 2020, η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει λειτουργική ζημιά 4,7 δισεκατομμυρίων γιεν, έναντι κερδών 114 δισεκατομμυρίων γιεν ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών που συγκέντρωσε το Bloomberg. Τα έσοδα προβλέπεται να μειωθούν κατά 19% στα 917 δισεκατομμύρια γιεν. Η Shiseido πρόκειται να ανακοινώσει αποτελέσματα στις 9 Φεβρουαρίου.

Τα τελευταία χρόνια, η ιαπωνική εταιρεία έχει μετατοπίσει το ενδιαφέρον της στα προϊόντα ομορφιάς υψηλής ποιότητας – στα οποία περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα Cle de Peau, NARS και η επώνυμη μάρκα Shiseido – και πραγματοποίησε εξαγορές για να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό τους.

Η εταιρεία καλλυντικών πλήρωσε 845 εκατομμύρια δολάρια το 2019 για την Drunk Elephant, μια επώνυμη μάρκα περιποίησης δέρματος που είναι δημοφιλής στους millennial καταναλωτές  και στην Generation Z, καθώς χρησιμοποιεί μη τοξικά συστατικά και διαθέτει φιλικές για το Instagram συσκευασίες.

CVC Capital: Σε συζητήσεις για την εξαγορά της Birkenstock έναντι 5 δισ. δολαρίων

Amancio Ortega: Το επιτυχημένο «στοίχημα» του ιδρυτή της Zara που διπλασίασε τα κεφάλαια του

Mytheresa: Το ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών πολυτελείας κάνει πρεμιέρα στη Wall Street με κεφαλαιοποίηση 2,23 δισ. δολ.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση