Η Thyssenkrupp AG θα περικόψει 11.000 θέσεις εργασίας, περίπου το 10% του εργατικού δυναμικού της, καθώς το τμήμα χάλυβα του κολοσσού χάνει συνεχώς μετρητά και η κυβέρνηση της Γερμανίας διαπληκτίζεται για το ενδεχόμενο διάσωσης της.

Ο όμιλος χάλυβα και βιομηχανικών υλικών διπλασίασε σχεδόν τον αριθμό των θέσεων που σκοπεύει να μειώσει, μετά την εμφάνιση ζημιών ρεκόρ ύψους 5,5 δισ. ευρώ (6,5 δισ. δολαρίων), που κατέγραψε στην οικονομική χρήση που έληξε τον Σεπτέμβριο.

Η εταιρεία προέβλεψε ένα ακόμη έλλειμμα άνω του 1 δισ. ευρώ για την τρέχουσα περίοδο σε ανακοίνωση της, την Πέμπτη.

«Θα πρέπει να προχωρήσουμε περαιτέρω στην «κόκκινη ζώνη» προκειμένου να καταστήσουμε την Thyssenkrupp βιώσιμη για το μέλλον», δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ομίλου, Martina Merz. «Τα επόμενα μέτρα θα είναι πιο οδυνηρά από τα προηγούμενα. Αλλά θα πρέπει να τα πάρουμε”.

Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε κατά 6% στο άνοιγμα του χρηματιστηρίου, ενώ από τις αρχές του έτους έχει καταγράψει απώλειες σχεδόν 60%.

Thyssenkrupp shares have slid 80% since the start of 2018

Ο όμιλος που κάποτε αποτελούσε συνώνυμο της ισχυρής γερμανικής βιομηχανίας, αγωνίζεται τώρα για την επιβίωση. Η πανδημία ανέδειξε και επιδείνωσε τα μεγάλα προβλήματα της Thyssenkrupp.

Ο τομές του χάλυβα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με τις φτηνές εισαγωγές από την Ασία.

Η διοίκηση της εταιρείας έχει πραγματοποιήσει συζητήσεις με πιθανούς αγοραστές ή για το ενδεχόμενο συγχώνευσης της μονάδας χάλυβα, προκειμένου να αντιμετωπίσει τη χρόνια πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα. Συζητά επίσης με τη γερμανική κυβέρνηση για ένα πακέτο βοήθειας ύψους τουλάχιστον 5 δισ.  ευρώ, αναφέρουν πληροφορίες.

Με εργατικό δυναμικό άνω των 100.000, η ​​Thyssenkrupp έχει βιώσει δύσκολα χρόνια, μετά από μια σειρά αποχωρήσεων από τη διοίκηση και τις συγκρούσεις με τους ακτιβιστές επενδυτές, Cevian Capital AB και Elliott Management Corp. του Paul Singer.

Ο κολοσσός πούλησε φέτος το βραβευμένο τμήμα ανελκυστήρων του, έναντι 17,2 δισ. δολαρίων, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει χρόνο για την αναδιάρθρωση των άλλων τμημάτων της επιχείρησης. Τώρα διαθέτει περίπου 13,2 δισεκατομμύρια ευρώ μετρητά και αχρησιμοποίητα πιστωτικά όρια.

Με εξαίρεση τα έσοδα από την πώληση των ανελκυστήρων, η Thyssenkrupp έχασε 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ κατά την τελευταία δημοσιονομική περίοδο, τριπλασιάζοντας τις εκροές του προηγούμενου έτους. Παράλληλα, προβλέπει άλλα 1,5 δισ. ευρώ αρνητικές ταμειακές ροές κατά τους επόμενους 12 μήνες.

«Οι προοπτικές για το επόμενο έτος εξακολουθούν να είναι αρκετά δυσμενείς», δήλωσε ο Ingo Schachel, αναλυτής της Commerzbank.

Αυτή είναι η επένδυση για την οποία μετάνιωσε ο Τζορτζ Σόρος

Αισιόδοξη για την επόμενη μέρα η Maersk – Τι λέει για ναύλα, εμπόριο και κέρδη

Tesla: Εισέρχεται στο «club» S&P 500 στις 21 Δεκεμβρίου

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση