Μεγαλύτερη του αναμενομένου ήταν η ανάπτυξη που παρουσίασε το τρίτο τρίμηνο του έτους η Spotify Technology, σε ό,τι αφορά τον αριθμό των νέων χρηστών.

Αποδεικνύοντας ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές ακούνε μουσική και podcasts, η Spotify, η μεγαλύτερη υπηρεσία audio streaming παγκοσμίως απέκτησε 21 εκατ. νέους χρήστες στο τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας τους 320 εκατομμύρια χρήστες συνολικά, από περίπου 316 εκατομμύρια που προέβλεπαν οι αναλυτές σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.

Τα συνολικά έσοδα παρουσίασαν αύξηση 14% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στα 1,98 δισ. ευρώ. Οι αναλυτές που είχαν ερωτηθεί από το Bloomberg ανέμεναν έσοδα μεταξύ 1,93 και 2,24 δισ. ευρώ.

Παρά το γεγονός ότι η πανδημία επηρέασε αρνητικά την κατανάλωση μουσικής φέτος, καθώς οι καταναλωτές σταμάτησαν τα ταξίδια και τις μετακινήσεις, από τον Μάιο και μετά παρατηρείται ανάκαμψη, με τη Spotify να λέει τώρα ότι η ακρόαση έχει επανέλθει σε κανονικά επίπεδα, ενώ οι ώρες που ακούει ο κόσμος μουσική και podcasts στο αυτοκίνητο έχουν ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα.

Σημειώνεται πως η μετοχή της Spotify έχει ενισχυθεί κατά 85% φέτος, μέχρι το κλείσιμο της Τετάρτης, εν μέρει λόγω του ανοίγματος της εταιρείας στα podcasts.