Αίσθηση προκάλεσε η αποχώρηση από την Tesla του Jerome Guillen, ενός εκ των τεσσάρων κορυφαίων στελεχών της εταιρείας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του ιδρυτή της, Elon Musk.

O Guillen, που βρισκόταν επί δέκα χρόνια στην εταιρεία και πρόσφατα διετέλεσε επικεφαλής στον τομέα των φορτηγών, αποχώρησε στις 3 Ιουνίου, σύμφωνα με τις υποχρεωτικές γνωστοποιήσεις της εισηγμένης. Υπήρξε υψηλόβαθμο στέλεχος, στενός συνεργάτης του Musk και έπαιξε βασικό ρόλο στην αύξηση της παραγωγής του Model 3 το 2018.

«Αυτή είναι μια τεράστια και απρόσμενη απώλεια», δήλωσε ο Pierre Ferragu, αναλυτής της New Street Research, μέσω email. «Η συμβολή του Jerome στην Tesla θα παραμείνει μέρος της εταιρείας και η εταιρεία θα συνεχίσει να προσελκύει άλλα κορυφαία στελέχη».

Η μετοχή της Tesla ενισχύθηκε κατά 1,7% και διαμορφώθηκε στα 615,39 δολάρια νωρίτερα στη Νέα Υόρκη.

Ο Guillen προσχώρησε στην Tesla το φθινόπωρο του 2010 ως διευθυντής προγράμματος για το Model S, το πρωτοποριακό ηλεκτρικό όχημα που έθεσε τα θεμέλια για το όχημα sport Model X και το πιο μαζικό όχημα, Model 3. Ήταν 48 ετών σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση της Tesla.

Ο ίδιος αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.

Ο Guillen έλειψε για αρκετούς μήνες από την εταιρεία το 2015, αλλά επέστρεψε το 2016 για να ηγηθεί του προγράμματος φορτηγών Semi. Το 2018 πήρε προαγωγή και ανέλαβε επικεφαλής της μονάδας αυτοκινήτων.

Το στέλεχος είναι γνωστό για την κατασκευή μιας αυτοσχέδιας γραμμής συναρμολόγησης σε μια σκηνή έξω από το εργοστάσιο αυτοκινήτων της Tesla στο Fremont της Καλιφόρνια, το οποίο ήταν καθοριστικό για την επίλυση των αρχικών προβλημάτων που αφορούσαν το Model 3, και που έφεραν την Tesla στα πρόθυρα της χρεοκοπίας το 2018.

Η ξαφνική αποχώρηση του Guillen αφήνει τον Musk, τον CFO Zachary Kirkhorn και τον Drew Baglino, ανώτερο αντιπρόεδρο ως τους τρεις υπεύθυνους για τους περισσότερους από 70.000 υπαλλήλους που απασχολεί παγκοσμίως η Tesla.

«Τον ευχαριστούμε για την πολύτιμη συνεισφορά του και τον ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία στη μελλοντική του καριέρα», δήλωσε η Tesla.

Οι καθυστερήσεις

Ο Guillen, ο οποίος προηγουμένως δούλεψε στην Daimler, εμφανίστηκε στο προσκήνιο όταν η Tesla παρουσίασε το Semi το φθινόπωρο του 2017. Ωστόσο, η αρχική παραγωγή του φορτηγού έχει καθυστερήσει και εξαρτάται από νέα, μεγαλύτερα κελιά μπαταρίας που προσπαθεί να κατασκευάσει η Tesla μαζί με τον μακροχρόνιο προμηθευτή της, την Panasonic.

Ο Musk είπε μέσω ενός tweet την Κυριακή ότι η Tesla ακύρωσε τα σχέδια για κατασκευή μιας μακρύτερης εμβέλειας έκδοσης του Model S, γνωστή ως Plaid +, ενός οχήματος που υποτίθεται ότι θα χρησιμοποιούσε επίσης τον νέο τύπο μπαταρίας.

 
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση