ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η SoftBank συμμετείχε στον γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων που πραγματοποίησε η πλατφόρμα online πωλήσεων Vestiaire Collective, της οποία η αποτίμηση εκτινάχθηκε στα 1,7 δισ. δολάρια, καθώς αυξάνεται η ζήτηση για μεταχειρισμένα είδη πολυτελείας.
Η γαλλική εταιρεία συγκέντρωσε συνολικά 178 εκατομμύρια ευρώ (209 εκατομμύρια δολάρια) από το SoftBank Vision Fund 2, το private equity του ιαπωνικού τεχνολογικού κολοσσού και άλλους επενδυτές. Σε αυτούς περιλαμβάνονται η Generation Investment Management καθώς και υφιστάμενοι μέτοχοι της πλατφόρμας, όπως η Conde Nast και η Eurazeo, ανέφερε την Τετάρτη η Vestiaire Collective.
Η συγκέντρωση κεφαλαίων δείχνει πώς οι εταιρείες venture capital και οι γενικότερα οι επενδυτές επιθυμούν να υποστηρίξουν τεχνολογικές πλατφόρμες online αγορών, όπως το Vestiaire Collective, που παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των ρούχων, καθώς οι νεότεροι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο ευσυνείδητοι περιβαλλοντικά.
Η πλατφόρμα είχε ήδη συγκεντρώσει το ίδιο ποσό τον Μάρτιο, με την υποστήριξη της ιδιοκτήτριας της Gucci, Kering SA και της Tiger Global Management.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις μεταχειρισμένων προϊόντων αναμένεται να διπλασιαστούν στα 77 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, σύμφωνα με έκθεση της GlobalData για λογαριασμό της πλατφόρμας μεταπώλησης ThredUp.
Σημειώνεται ότι η Poshmark και η ThredUp εισήχθησαν φέτος στο χρηματιστήριο, ακολουθώντας την IPO που έκανε το 2019, η The RealReal. Η μετοχή της τελευταίας έχει χάσει έκτοτε περίπου το 1/3 της αξίας της. Η μετοχή της Poshmark έχει χάσει πάνω από 40% και αυτή της ThredUp έχει αυξηθεί κατά περίπου 1/3 από την τιμή εισαγωγής.
Αποτύπωμα άνθρακα
Η Vestiaire Collective έχει στόχο να χρησιμοποιήσει την επιπλέον χρηματοδότηση για να ενισχυθεί τεχνολογικά και να εισέλθει σε νέες αγορές. Η πλατφόρμα είπε επίσης ότι επιδιώκει να βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας «πιο βιώσιμης βιομηχανίας μόδας», επικαλούμενη πρωτοβουλίες για την προώθηση τοπικών συναλλαγών, ώστε να μειωθεί το αποτύπωμα άνθρακα των παραδόσεων.
Τα logistics γύρω από την παράδοση είναι «το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών άνθρακα. Δουλεύουμε πραγματικά για να το μειώσουμε », δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Vestiaire, Maximilian Bittner, σε μια συνέντευξη, προσθέτοντας ότι η μεγαλύτερη πηγή εκπομπών που πηγάζει από ένα προϊόν, προέρχεται από την παραγωγή.
Η Vestiaire Collective αρνήθηκε να αποκαλύψει τα ετήσια έσοδα και αν είναι κερδοφόρα, αλλά είπε ότι οι παραγγελίες τους τελευταίους 12 μήνες αυξήθηκαν περισσότερο από 90% παγκοσμίως και διπλασιάστηκαν στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της.
Η εταιρεία έχει επίσης επεκταθεί στην Ασία, κυρίως στο Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη, αγορές που εδώ και πολύ καιρό δεν χρησιμοποιούσαν μεταχειρισμένα ρούχα.
Ο COO της SoftBank, Marcelo Claure θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Vestiaire Collective. Σε μια συνέντευξη, ο Claure είπε ότι η εμπειρία του από την ίδρυση και τη λειτουργία του Brightstar, ενός από τους μεγαλύτερους μεταπωλητές iPhone της Apple, μπορεί να βοηθήσει την Vestiaire Collective.
Διαβάστε ακόμα:
SoftBank: Αποκτά μερίδιο 4,5% στην Deutsche Telekom
SoftBank: Το πρώτο στοίχημα του επενδυτικού κολοσσού στην Αφρική
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike