ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Ο Jim Ratcliffe, ο πλουσιότερος άνθρωπος της Βρετανίας, ενώνει τις δυνάμεις του με την Hyundai Motor Co. σε μια προσπάθεια να καταστήσουν πιο διαδεδομένα στην αγορά τα οχήματα που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου.
Ο Όμιλος Ineos του Ratcliffe θα διερευνήσει τρόπους παραγωγής και προμήθειας υδρογόνου στη Hyundai, η οποία κατασκευάζει οχήματα που κινούνται με κυψέλες καυσίμου, αλλά σε περιορισμένους όγκους, από το 2013. Ο Βρετανός επιχειρηματίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το σύστημα κυψελών καυσίμου της Hyundai στο Grenadier, το σπορ όχημα τύπου Land Rover που η Ineos σχεδιάζει να λανσάρει στην αγορά το επόμενο έτος.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και χημικών προϊόντων βρίσκουν κοινό έδαφος στην προσπάθεια υλοποίησης έργων υδρογόνου. Καθορισμένοι στόχοι έχουν τεθεί σε παγκόσμιο επίπεδο για τη σταδιακή κατάργηση του κινητήρα καύσης και την αφαίρεση του άνθρακα από την βιομηχανική παραγωγή. Η Ineos, η οποία παράγει 300.000 τόνους υδρογόνου ετησίως, θα μπορούσε να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία της υποδομής που χρειάζεται η Hyundai προκειμένου να προωθήσει στην Ευρώπη μοντέλα όπως το Nexo SUV.
Για τον Ratcliffe, 68 ετών, η συμβολή του στην ώθηση της οικονομίας υδρογόνου θα ανοίξει περισσότερες πόρτες για την χρήση του αερίου που παράγει η εταιρεία του. Η Ineos το χρησιμοποιεί σήμερα για καύσιμα και αποθείωση στα διυλιστήρια. Διαθέτει επίσης υπόγεια σπήλαια αποθήκευσης αερίου που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για υδρογόνο.
Ενώ η σχετική αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία έχει δημιουργήσει κάποιες αμφιβολίες σχετικά με το μέλλον των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, η Hyundai και η Toyota Motor Corp. εξακολουθούν να βλέπουν τεράστιες δυνατότητες στα τεχνικά τους πλεονεκτήματα. Οι δεξαμενές υδρογόνου μπορούν να ξαναγεμίσουν γρηγορότερα από την επαναφόρτιση των μπαταριών και οι κυψέλες καυσίμου μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερη εμβέλεια οδήγησης, ιδιαίτερα σε βαρύτερα οχήματα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας έχει στόχο να κατακτήσει έως και το 15% της αγοράς φορτηγών που θα κινούνται με υδρογόνο στην Ευρώπη έως το 2030, εστιάζοντας σε χώρες όπως η Γερμανία και οι Κάτω Χώρες. Η εταιρεία έστειλε την πρώτη παρτίδα τέτοιων φορτηγών στην Ελβετία νωρίτερα φέτος και σχεδιάζει να παράγει 1.600 οχήματα έως το 2025.
Η συνεργασία με τη Hyundai μπορεί επίσης να δώσει ώθηση στο σχέδιο της Ineos για την είσοδο της στην αγορά αυτοκινήτων Ο Ratcliffe, με περιουσία ύψους 25,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ανακοίνωσε το 2019 σχέδια για την κατασκευή ενός SUV παρόμοιου με το Land Rover Defender.
Ενώ το Grenadier θα λειτουργεί αρχικά με εξακύλινδρους βενζινοκινητήρες και κινητήρες ντίζελ που προμηθεύεται ο επιχειρηματίας από την BMW AG, η Ineos θα αξιολογήσει την καταλληλότητα χρήσης του συστήματος κυψελών καυσίμου της Hyundai κάποια στιγμή στο μέλλον.
Jim Ratcliffe: Ο πλουσιότερος άνθρωπος του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πλέον κάτοικος του Μονακό
Hyundai: Στις πέντε κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Apple: Με επένδυση ύψους $1 δισ. λήγει τη «διαμάχη» με την Ινδονησία – «Μήλον» της Έριδος το iPhone 16
- Οικονόμου: Πρόγραμμα 1,5 δισ. ευρώ δεν έχει υπάρξει ποτέ άλλοτε-Το 2027 ο σιδηρόδρομος δεν θα έχει καμία σχέση με σήμερα
- Αντίστροφη μέτρηση για τις πιο μαγικές γιορτές στο Amirandes
- Χρηματιστήριο: Άντεξε απέναντι στις διεθνείς πιέσεις με πρωταγωνίστριες Titan, OTE και Eurobank