Rihanna
Η Ριάνα αποφάσισε να προχωρήσει στο άνοιγμα καταστημάτων για την πώληση των δαντελένιων εσωρούχων του brand Savage X Fenty που μέχρι τώρα διατίθενται online.
«Το λιανικό εμπόριο είναι ένα σημαντικό μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής. Θα δείτε κάποια καταστήματα το 2022 », δήλωσε η Christiane Pendarvis, πρόεδρος και διευθύντρια μάρκετινγκ και σχεδίασης στην Savage X Fenty, την εταιρεία εσωρούχων της Ριάνα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο Bloomberg. “Επειδή η προσαρμογή και η άνεση είναι τόσο σημαντικά, υπάρχουν κάποιοι πελάτες που δεν αισθάνονται άνετα να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.”
“Πρόκειται για δικά μας φυσικά καταστήματα Savage X Fenty“, τόνισε η Pendarvis, και όχι για shop in shop καταστήματα που έχουν γίνει δημοφιλή.
“Αρχικά όλα θα είναι στις ΗΠΑ, αλλά έχουμε συνομιλίες για το πώς μπορεί να επεκταθούμε και στην Ευρωπαϊκή Ένωση“, επισήμανε. Ωστόσο, αρνήθηκε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.
Οι επιχειρηματικές συμμετοχές της Ριάνα περιλαμβάνουν τα Savage X Fenty και Fenty Beauty, τα οποία δημιούργησαν αίσθηση στην αγορά. Ξεκίνησε το 2017 με την εταιρεία μακιγιάζ και την Fenty Skin.
Όλα στοχεύουν στην παροχή προϊόντων σε πελάτες που συχνά τα παραδοσιακά brands δεν λαμβάνουν υπόψη τους. Η Fenty Beauty, για παράδειγμα, μπορεί να υπερηφανεύεται για τη διάθεση πάνω από 40 αποχρώσεων μέικ απ – πολύ ευρύτερη παλέτα σε σχέση με τις άλλες εταιρείες καλλυντικών- ενώ τα εσώρουχα της Savage X διατίθενται και σε μεγέθη από XS έως 4XL.
Αθλητές, μουσικοί και διασημότητες εισέρχονται όλο και περισσότερο στον κόσμο των επιχειρήσεων για να λανσάρουν τρόφιμα, ποτά και καταναλωτικά προϊόντα που δεν σχετίζονται με την καριέρα τους, όπως τα μιλκ σέικ και οι σκόνες διατροφής της πρωταθλήτριας τένις Σερένα Γουίλιαμς.
Στο ερώτημα αν η Ριάνα σκέφτεται να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, η Pendarvis είπε ότι δεν έχει εσωτερικές πληροφορίες, αλλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο.