Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Puma, Bjorn Gulden, δήλωσε ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να αγοράσουν τα χριστουγεννιάτικα δώρα τώρα, εάν θέλουν να διασφαλίσουν ότι θα έχουν αυτό που επιθυμούν, δεδομένου του χάους που επικρατεί στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.

Ο Gulden επισήμανε ότι έδωσε την ίδια συμβουλή στη γυναίκα του πρόσφατα. «Θα υπάρχουν ράφια στο λιανικό εμπόριο που θα είναι πιο άδεια από όσο περιμένετε, όταν πηγαίνετε για χριστουγεννιάτικα ψώνια», είπε τους δημοσιογράφους.

Οι έμποροι λιανικής κάνουν σχέδια για την περίοδο των εορτών νωρίτερα από το κανονικό φέτος, καθώς τα μπλοκαρίσματα στα λιμάνια και οι ελλείψεις προϊόντων απειλούν να δυσκολέψουν  τις χριστουγεννιάτικες αγορές.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesco, Ken Murphy, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ της Βρετανίας έχει παραγγείλει 10% περισσότερες γαλοπούλες φέτος και αυξάνει τον αριθμό των κοντέινερ φρέσκων προϊόντων που μεταφέρονται σιδηροδρομικώς από την Ισπανία, προκειμένου να διασφαλίσει ότι δεν θα απογοητεύσει τους πελάτες.

Ειδικά η βιομηχανία υποδημάτων και ένδυσης αγωνίζεται να καλύψει τη ζήτηση, μετά τα lockdown των εργοστασίων στο Βιετνάμ από τα τέλη Ιουλίου έως τα μέσα Οκτωβρίου. Δεδομένου ότι χρειάζονται συνήθως τρεις μήνες προκειμένου τα προϊόντα να μεταφερθούν από το εργοστάσιο στα ράφια λιανικής, όπως εξήγησε ο Gulden, η έλλειψη παπουτσιών και ενδυμάτων που κατασκευάζονται  δεν έχει αποτυπωθεί ακόμα στην αγορά και αυτό θα φανεί το τρέχον τρίμηνο και το επόμενο.

Υπάρχουν, ωστόσο, λόγοι αισιοδοξίας. Όλα τα εργοστάσια στα οποία βασίζεται η Puma στο Νότιο Βιετνάμ είναι πλέον ανοιχτά, λειτουργώντας περίπου στο 70% της δυνατότητας τους στην ένδυση και στο 60% στα υποδήματα. Ο Gulden αναμένει ότι τα εργοστάσια θα λειτουργήσουν πλήρως εντός των επόμενων εβδομάδων.

Η εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών την Τετάρτη και αύξησε τους στόχους της για τις πωλήσεις και την κερδοφορία της.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση