Αφού έχτισε τη μεγαλύτερη αυτοκρατορία ρούχων του κόσμου χωρίς να χρησιμοποιήσει τηλεοπτικές και έντυπες διαφημίσεις, ο ιδιοκτήτης της Zara δοκιμάζει έναν καινούριο τρόπο για να αυξήσει τις πωλήσεις του – τα video games.

Η ισπανική Inditex αντιμετωπίζει τη μετάβαση από τα φυσικά καταστήματα στις διαδικτυακές πωλήσεις συνεργαζόμενη με το Facebook και το Instagram για να δημιουργήσει το “Pacific Game” με στόχο την προσέλκυση νεότερων αγοραστών στο brand Pull & Bear.

Δεν πρόκειται για άμεση πώληση αλλά για τη δημιουργία μιας σχέσης με τους νεότερους πελάτες. Το ένα τρίτο των εσόδων της Inditex πέρυσι προήλθε από το ηλεκτρονικό εμπόριο και ένα μέρος αυτών των περίπου 3 δισ. δολαρίων προορίζεται για νέες επενδύσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ψηφιακή έκρηξη θα έχει συνέχεια.

Έχουν υπάρξει πληθώρα συμφωνιών όπου μάρκες ρούχων προωθούν τα προϊόντα τους μέσα σε βιντεοπαιχνίδια. Πλέον όμως προχωρούν ένα βήμα παρακάτω με τα δικά τους παιχνίδια ώστε να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στα sites τους και το “κατέβασμα” των εφαρμογών για κινητά προσφέροντας ταυτόχρονα κωδικούς εκπτώσεων για τα προϊόντα τους.

Ο ήρωας του παιχνιδιού της Pull & Bear είναι ένας αγοραστής που ταξιδεύει από την Καλιφόρνια στο Τόκιο, συλλέγοντας ρούχα και αποφεύγοντας εμπόδια. Η πρόσβαση στο παιχνίδι γίνεται από τους λογαριασμούς και τους ιστότοπους του Pull & Bear στο Instagram και στο Facebook.

Και βέβαια δεν είναι μόνο η Zara. O οίκος πολυτελών ειδών Burberry πέρυσι είχε λανσάρει ένα βιντεοπαιχνίδι με θέμα το σερφ στο πλαίσιο της διαφημιστικής του εκστρατείας στην οποία πρωταγωνιστούσε η Kendall Jenner.

«Πρoσθέτουμε ένα «κομμάτι μαγείας» σε μια μάρκα, ώστε να μείνει αξέχαστη στο μυαλό του κοινού της», δήλωσε ο Tim Cooper, διευθυντής της εταιρείας παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών Peek & Poke, ο οποίος έχει δημιουργήσει παιχνίδια για την JD Sports Fashion και του διαδικτυακού λιανοπωλητή ρούχων Boohoo Group.