Το φαγητό στο σπίτι και ο ενθουσιασμός που προκάλεσε η προσπάθεια αναδιοργάνωσης της εταιρείας έκαναν την Tupperware Brands μία από τις πιο «καυτές» μετοχές στη Wall Street.

Η μετοχή της Tupperware έχει σημειώσει άνοδο 368% το τρίτο τρίμηνο, καταγράφοντας τα μεγαλύτερα κέρδη στον δείκτη S&P 1500 Composite, ο οποίος περιλαμβάνει και πολύ ηχηρά ονόματα, όπως της Amazon.com και της Clorox. Και το ράλι δεν έχει τελειώσει, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Η πανδημία βοήθησε να αυξηθούν οι πωλήσεις κουζινικών, από τα δοχεία αποθήκευσης (τα γνωστά σε όλους μας «ταπεράκια») μέχρι τα σετ ψησίματος. Επίσης, οι προσπάθειες μετατροπής των πάρτι στο σπίτι σε «ψηφιακά» events την περίοδο του lockdown απέδωσαν. Το προηγούμενο τρίμηνο, το 15% των συνολικών πωλήσεων της Tupperware στις ΗΠΑ πραγματοποιήθηκε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας και τον Ιούνιο οι παραγγελίες που στάλθηκαν ήταν περισσότερες από ποτέ άλλοτε, σε επίπεδο μηνός, τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία.

Μεγάλο μέρος της επιτυχίας αυτής αποδίδεται επίσης στις πρωτοβουλίες αναδιοργάνωσης και μείωσης κόστους που ανέλαβε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μιγκέλ Φερνάντεζ, ο  οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Απρίλιο. Η Tupperware, η οποία έχει την έδρα της στο Ορλάντο της Φλόριντα, μείωσε τα κόστη της κατά περισσότερο από 60 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο και αναμένεται να μειώσει τα συνολικά ετήσια έξοδά της περίπου κατά 180 εκατ. δολάρια φέτος.

«Γινόμαστε μια πιο λιτή και πιο κεντρικά οργανωμένη εταιρεία», ανέφερε ο αντιπρόεδρος Ριτς Γκούντις στην ενημέρωση για την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας στα τέλη Ιουλίου.

Οι ισχυρότερες πωλήσεις και η αναδιοργάνωση της εταιρείας έκαναν την αναλύτρια της D.A. Davidson, Linda Bolton Weiser, να δώσει σύσταση αγοράς για τη μετοχή της Tupperware όταν ξεκίνησε να καλύπτει την εταιρεία, που μετράει ήδη ογδόντα χρόνια ζωής. Η τιμή στόχος είναι τα 30 δολάρια ανά μετοχή, τιμή που υποδηλώνει περιθώριο περαιτέρω ανόδου 41%, σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της Δευτέρας.

«Η Tupperware επωφελείται από το γεγονός ότι ο κόσμος μαγειρεύει περισσότερο στο σπίτι και από τις ανησυχίες για την αποθήκευση και την ασφάλεια των τροφίμων», δήλωσε η Weiser σε συνέντευξή της την περασμένη εβδομάδα. Πρόσθεσε δε ότι «πολλά από τα προϊόντα της Tupperware, τα σκεύη κουζίνας, τα gadgets και τα τάπερ, είναι της μόδας αυτήν τη στιγμή», γεγονός που συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων πάνω από 30% στις ΗΠΑ και τον Καναδά το προηγούμενο τρίμηνο.

Οι αριθμοί αυτοί σηματοδοτούν μια τεράστια αλλαγή σε σχέση με τις διψήφιες μειώσεις που καταγράφηκαν και στα τρία προηγούμενα τρίμηνα. Στην πραγματικότητα, πριν από το δεύτερο τρίμηνο φέτος, οι πωλήσεις Tupperware ακολουθούσαν σταθερά πτωτική τάση από τα τέλη του 2017 και μετά και εξακολουθούν να είναι σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι ήταν το 2013, όταν η μετοχή είχε φτάσει στην τιμή ρεκόρ των 96 δολαρίων. Φέτος η εταιρεία αναμένεται να έχει έσοδα 1,54 δισ. δολαρίων, από 2,67 δισ. δολάρια το 2013.

Ωστόσο, η ταχεία άνοδος της μετοχής τους τελευταίους τρεις μήνες έχει ωθήσει τον δείκτη τιμής προς κέρδη της Tupperware σε περίπου στο 17x, στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών και πλέον ετών, και τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας πάνω από το 1 δισ. δολάρια έναντι μόλις 210,7 εκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του δευτέρου τριμήνου, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση