ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τη Στέφανι Τζακόμπι, αντιπρόεδρο της Johnnie Walker, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Diageo ευελπιστεί ότι, με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρει να διευρύνει τη δημοτικότητα του ποτού, φέρνοντας παράλληλα τις γυναίκες στο προσκήνιο. «Το ουίσκι είναι μια κατηγορία ποτού που φοβίζει της γυναίκες», λέει η Τζακόμπι και συμπληρώνει: «Αυτή είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να προσκαλέσουμε γυναίκες στο brand».
Το λανσάρισμα της Jane Walker είναι μέρος της καμπάνιας «Keep Walking America» που ξεκίνησε το 2016, μιας προσπάθειας για άνοιγμα σε ένα ευρύτερο κοινό, με διαφημίσεις που περιλαμβάνουν ισπανόφωνους και βετεράνους.
Η κατανάλωση σκoτσέζικου ουίσκι αυξήθηκε κατά 2,1% στις ΗΠΑ μεταξύ του 2002 και του 2017. Και το Johnnie Walker έχει αφήσει πίσω του τον ανταγωνισμό,αυξάνοντας το μερίδιό του κατά 18% πέρυσι.
Η Diageo, που εδρεύει στο Λονδίνο, σκοπεύει να αναδείξει περισσότερες γυναίκες και στο εσωτερικό της. Τον Απρίλιο το διοικητικό της συμβούλιο θα απαρτίζεται κατά 50% από γυναίκες, σύμφωνα με την Τζακόμπι. Επίσης ζητάει από τα διαφημιστικά γραφεία να συμπεριλαμβάνουν τουλάχιστον μία γυναίκα υπεύθυνη σε κάθε πρόταση συνεργασίας.
Η Jane Walker θα εμφανιστεί σε 250.000 μπουκάλια του Black Label 12 ετών τον Μάρτιο. Για κάθε μπουκάλι, η Diageo προσφέρει ένα δολάριο σε οργανισμούς που προωθούν γυναίκες, όπως οι Monumental Woman και She Should Run. Αν και πρόκειται για περιορισμένο αριθμό μπουκαλιών, η Jane δεν θα χαθεί.
«Βλέπουμε την Jane ως την πρώτη θηλυκή εκδοχή του σήματος με τον άνδρα που βαδίζει. Φανταζόμαστε τον Johnnie και την Jane να βαδίζουν μαζί προς τα εμπρός», σχολίασε η Τζακόμπι.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στη Βουλή το τελικό κείμενο του προϋπολογισμού – Τα μέτρα των 1,1 δισ. για το 2025
- Ποιοι Ελληνες πήγαν στο Gala του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη που είχε εισιτήριο 2.500 δολάρια
- Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για Λαϊνόπουλο – Σε αναστολή τα ιμάτια του Παζαρόπουλου
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος