ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι Netflix Inc., HBO και οι μεγάλες βιομηχανίες καλωδιακής τηλεόρασης ενώνουν τις δυνάμεις τους στην προσπάθεια εξάλειψης των φαινομένων κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, συζητώντας νέα μέτρα προκειμένου να κλείσουν την “τρύπα” που θα μπορούσε να τους κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένα έσοδα κάθε χρόνο.
Οι προγραμματιστές και οι πάροχοι καλωδιακής τηλεόρασης εξετάζουν μια σειρά από τρόπους για να εμποδίσουν τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν κωδικούς από φίλους και συγγενείς για να αποκτήσουν πρόσβαση στα προγράμματα τους χωρίς να πληρώνουν. Τα πιθανά μέτρα περιλαμβάνουν την απαίτηση από τους πελάτες να αλλάζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα τους κωδικούς πρόσβασης τους ή να στέλνουν κωδικούς στα τηλέφωνα των συνδρομητών τους όταν εκείνοι θέλουν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, αναφέρουν πληροφορίες.
Ορισμένα στελέχη της τηλεόρασης θέλουν να καθορίσουν κανόνες που να ορίζουν τις συσκευές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρόσβαση σε συνδρομή καλωδιακής τηλεόρασης εκτός του σπιτιού. Αν κάποιος συνδεθεί από ένα τηλέφωνο ή tablet θα ήταν εντάξει, αλλά αν κάποιος χρησιμοποιεί μια συσκευή σε μια δεύτερη θέση θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι πιθανώς παρακολουθεί λαθραία, ανέφερε ανώνυμη πηγή.
Αν δεν έχει αποτέλεσμα κανένας από αυτούς τους τρόπους, οι συνδρομητές καλωδιακής τηλεόρασης θα μπορούσαν κάποια στιγμή να υποχρεωθούν να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους χρησιμοποιώντας τα αποτυπώματα τους.
“Νιώθω σαν να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο”, δήλωσε ο Tom Rutledge, ο διευθύνων σύμβουλος της Charter Communications Inc., κατά τη διάρκεια συνομιλίας με αναλυτές τον περασμένο μήνα. “Είναι πολύ εύκολο να έχετε πρόσβαση στο προϊόν χωρίς να το πληρώσετε”.
Ωστόσο, η λήψη πιο επιθετικών μέτρων ενέχει κινδύνους. Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν υπηρεσίες δωρεάν – ειδικά οι νεότεροι σε ηλικία καταναλωτές – δεν μπορούν ποτέ να συμφωνήσουν να εγγραφούν για συνδρομή, ανεξάρτητα από το πόσα προβλήματα θα δημιουργηθούν. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες θα “ταλαιπωρήσουν” ως επί το πλείστον πελάτες που πληρώνουν, οι οποίοι θα μπορούσαν να απογοητευτούν και να σταματήσουν να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή ή να ακυρώσουν την υπηρεσία τους. Με άλλα λόγια, υπάρχουν αρκετά μειονεκτήματα και λιγότερα πλεονεκτήματα.
“Αν ζητήσετε από οποιαδήποτε ομάδα νέων να πληρώσουν για Netflix ή υπηρεσίες βίντεο, η απάντηση είναι αναμφισβήτητα όχι”, δήλωσε ο Mike McCormack, αναλυτής της Guggenheim Securities.
Η βιομηχανία συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να χάσει έσοδα ύψους 6,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης και την πειρατεία φέτος, σύμφωνα με την Parks Associates. Μέχρι το 2024, ο αριθμός θα μπορούσε να αυξηθεί στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, δήλωσε η ερευνητική εταιρεία.
Πριν από δύο χρόνια, μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στην ψυχαγωγία και την τεχνολογία δημιούργησαν μία ομάδα που ονομάζεται Συμμαχία για τη Δημιουργικότητα και την Ψυχαγωγία, η οποία αφιερώθηκε στην καταπολέμηση της πειρατείας. Τον περασμένο μήνα, η ομάδα ανακοίνωσε ότι στρέφει την προσοχή της στην κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης. Στους συμμετέχοντες περιλαμβάνονται οι Netflix, Amazon.com Inc., Walt Disney Co., Viacom Inc., HBO της AT & T Inc., Comcast Corp. και Charter.
Οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση στα προγράμματα συνεχούς ροής μέσω εφαρμογών από διανομείς, όπως το Charter. Ως αποτέλεσμα, και όλες οι πλευρές της βιομηχανίας πρέπει να συνεργαστούν για την επίλυση του προβλήματος. Η Charter, η οποία πωλεί υπηρεσίες καλωδιακής τηλεόρασης μέσω του brand Spectrum, δήλωσε ότι οι πρόσφατες συμφωνίες διανομής της με τη Fox και τη Disney θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, αλλά δεν διευκρίνισαν τα μέτρα που θα λάβουν.
Οι υπηρεσίες διαδικτυακής τηλεόρασης επίσης διαφέρουν στον αριθμό των χρηστών που επιτρέπεται να χρησιμοποιούν τον ίδιο κωδικό πρόσβασης. Η Apple TV +, που κυκλοφόρησε την 1η Νοεμβρίου, επιτρέπει έως και έξι άτομα να παρακολουθούν μέσω του οικογενειακού πακέτου. Δύο νέες υπηρεσίες – η HBO Max της AT & T και το Peacock της NBCUniversal – δεν είναι έτοιμες να ανακοινώσουν πόσους χρήστες θα επιτρέψουν, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των δύο εταιρειών. Μια εκπρόσωπος της Disney +, η οποία ξεκινά στις 12 Νοεμβρίου, δεν απάντησε στο ερώτημα.
Το Netflix επιτρέπει μόνο μία ροή για το βασικό της πρόγραμμα και τέσσερις για την πιο ακριβή υπηρεσία.
Πρόσφατα υπήρξαν ενδείξεις ότι η εταιρεία μπορεί να επανεξετάσει την ανοχή της. Τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής προϊόντων της Netflix, Greg Peters, δήλωσε ότι “εξετάζει την κατάσταση” και αναζητά “φιλικούς προς τον καταναλωτή τρόπους να το ελέγξει”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike